י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מתפשט במשכן

ישפיע על תוצאות ההצבעה? היועצת של הח"כ אומתה לנגיף

בצל המתח הפוליטי הגדול, נגיף קורונה הצליח להשתחל אל משכן הכנסת. עובדה נדבקה ועלולה להכניס לבידוד חברי כנסת, דבר שישפיע על תוצאות ההצבעות השונות

ישפיע על תוצאות ההצבעה? היועצת של הח"כ אומתה לנגיף
מסדרונות הכנסת צילום: פייר תורג׳מן פלאש 90

בעוד במסדרונות הכנסת שרויים כולם בדיונים סוערים ובפיליבסטרים מצד האופוזיציה והקואליציה, כאשר אצבעו של כל ח"כ חשובה וקריטית, מתברר כי נגיף קורונה הצליח להשתחל אל משכן הכנסת, עובדה העלולה להכניס לבידוד חברי כנסת, דבר שישפיע על תוצאות ההצבעות השונות.

דובר הכנסת פרסם הודעה לציבור באי המשכן כי היום (רביעי) בצהריים עדכנה היועצת הפרלמנטריות של ח״כ רם שפע, את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף כי בבדיקה שעשתה נמצאה חיובית לנגיף הקורונה. על פי דבריה, היועצת שהתה במשכן ביום ראשון האחרון - 4/7.

בהודעה שהוציא ניצב גריף לכלל באי המשכן, נכתב כי על כל מי שהיה במגע קרוב עמה או בקרבתה ועבר חיסון -אינו מחויב בבידוד, אך מומלץ על ידי משרד הבריאות כי יבצע בדיקת קורונה לאחר 72 שעות. מי שאינו מחוסן ובא במגע אישי עמה, מתבקש להישאר בביתו ולא להגיע לעבודה עד לקבלת הנחיות ממשרד הבריאות.

כמו כן צוין, שכפי שנעשה במקרים הקודמים, גם הפעם תיערך בדיקה וחקירה אפידמיולוגית בשיתוף גורמי המקצוע במשרד הבריאות.

חבר הכנסת רם שפע הגיב לפרסום הדברים: "‏אז היועצת הנפלאה שלי התגלתה חיובית לקורונה וכמובן שמרגע שקיבלתי את ההודעה נכנסתי לבידוד עצמי. בנתיים, אני ממשיך יחד עם חבריי לקואליציה לתפעל את ענייני היום מרחוק".

רם שפע קורונה יועצת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד