י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"טיהור אתני"

אגודת הסטודנטים של אונ' ייל עם שקרים נגד ישראל

אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ייל, אימצה החלטה המאשימה את מדינת ישראל ב'רצח עם' ו'טיהור אתני' המתרחשים ב'פלסטין': הפעיל הערבי הפרו - ישראלי יוסף חדאד תקף "שטיפת מוח נגד ישראל"

אגודת הסטודנטים של אונ' ייל עם שקרים נגד ישראל
קמפוס צילום: Unsplash

אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ייל היוקרתית בארה"ב הצביעה בסוף השבוע שעבר בעד החלטה המגדירה את ישראל כמבצעת "עוול, רצח עם וטיהור אתני המתרחשים בפלסטין".

את ההצהרה נגד ישראל כתבה במקור קבוצת סטודנטים הפועלת תחת השם ,'Yalies 4 Palestine', ועתה החליטה אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה לאמץ אותה. "כסטודנטים באחד המוסדות האקדמיים המיוחסים בעולם, עלינו להוקיע עוול בכל מקום שהוא עלול להתרחש", עוד הם אמרו. "אנו עומדים נגד היישום המפלה של החוק הפוגע בזכויות הבסיסיות של הפלסטינים בגירוש האלים בשכונת שייח ג'ראח".

בהצהרה יצאו מנקודת הנחה כי בארה"ב קיים משטר של עליונות 'לבנה' נגד אמריקנים 'שחורים', וכי בישראל מתקיים דיכוי גזעי דומה. "אנו קוראים לתלמידי ייל להכיר בקשרים בין דיכוי הגזע השחור בארה"ב לדיכוי האימפריאלי של ישראל", אמרו. "כשם שצבא ישראל אוכף את מערכת האפרטהייד נגד פלסטינים, משטרת ארה"ב אוכפת את מערכת העליונות הלבנה נגד אמריקאים שחורים".

הפעיל החברתי הערבי יוסף חדאד, שפועל ברחבי העולם בעד ישראל, תקף את קבלת ההחלטה. "כשזה קורה באחת האוניברסיטאות היוקרתיות בעולם, שבין בוגריה נמנים חתני פרס נובל, אישי ציבור אמריקאים בכירים ואפילו נשיאי ארה"ב", אמר, "זה מעיד על כך ששטיפת המוח נגד ישראל שמובילים מהקונגרס רשידה טליב, אילהן עומאר ונוספים עושות נזק משמעותי למדינת ישראל לטווח ארוך, מפיצות שנאה ומסיתות נגדנו".

אוניברסיטה אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד