י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ביבי וטיבי

סער בקמפיין נגד הליכוד: "אופוזיציה למדינה" • צפו

כחלק מהמתקפות ההדדיות בין שני הצדדים, 'תקווה חדשה' הפיצה סרטון קמפיין נגד 'הליכוד', בו היא מראה כי חברי המפלגה הצביעו נגד דעתם של שירות הביטחון הכללי: "זוהי אופוזיציה למדינה" | צפו

סער בקמפיין נגד הליכוד: "אופוזיציה למדינה" • צפו
גדעון סער צילום: Amit Shabi/POOL

שעות לאחר נפילת חוק האזרחות במליאה, היום (שלישי) 'תקווה חדשה', מפלגתו של שר המשפטים גדעון סער, תקפו את 'הליכוד' בסרטון קמפיין חדש.

בפתח הסרטון, מצוטטת אזהרה של השב"כ על אי הארכת חוק האזרחות, ולאחר מכן כתבו: "ואיך הצביעו 'הליכוד?", כשבסרטון מראים את חברי המפלגה, בראשם נתניהו, מצביעים נגד החוק.

אחרי הצבעותיהם של חברי 'הליכוד', מופיעים חברי הכנסת של 'הרשימה המשותפת' כשהם חוגגים את הפלת החוק: "זאת אופוזיציה למדינה", חתמו ב'תקווה חדשה'.

"ברכות לבנימין נתניהו וחברי הגוש שלו", כתב מוקדם יותר בכיר המפלגה השר זאב אלקין. "גם לא הצליחו להפיל את הממשלה וגם הפילו את חוק איחוד משפחות ופגעו בביטחון המדינה".

"מי היה מעלה על הדעת, שגוש נתניהו יביא הישג אדיר עבור רשימה משותפת ויהפוך לאידיוט שימושי שלה. פעם היו אומרים: ביבי או טיבי. היום נוצרה ברית חדשה: ביבי וטיבי", הוסיף.

גם חבר הכנסת צבי האוזר מ'תקווה חדשה' התייחס לנפילת חוק האזרחות: "החוק שמאפשר לשר הפנים לשקול שיקולים ביטחוניים בבקשות של פלסטינים לקבלת אזרחות נפסל בשיתוף פעולה חסר תקדים והגיון ציוני של הליכוד עם בל"ד וטיבי".

"היום הליכוד היה מצביע גם נגד חוק השבות כדי להביך את הקואליציה. מכה קלה לקואליציה, מכה קשה למדינה", סיכם.

מפלגת תקווה חדשה הליכוד גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד