י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
משיב במתקפה

שיקלי תוקף: "נפתלי, אתה מבורבר בניווט"

לאחר שהצביע נגד חוק האזרחות וגרם להפלתו, חבר הכנסת עמיחי שיקלי הותקף על ידי ראש הממשלה בנט - ובתגובה השיב: "נפתלי היקר, עוד לא מאוחר לחשב מסלול מחדש" | בנוסף קרא לעזוב את קואליציית השינוי "ולפעול להקמתה של ממשלה לאומית"

שיקלי תוקף: "נפתלי, אתה מבורבר בניווט"
עמיחי שיקלי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע אי הבהירות לגבי עתידו הפוליטי, היום (שלישי) חבר הכנסת עמיחי שיקלי השיב למתקפה של ראש הממשלה בנט נגדו, בעקבות הצבעתו נגד חוק האזרחות.

שיקלי, שפרש מ'ימינה', התייחס לאמירתו של ראש הממשלה, בכך שהוא מבולבל ולכן הצביע נגד חוק האזרחות. הח"כ העורק טען שבנט התבלבל בדרך, וקרא לו לפרוש מקואלצית השינוי ולעזור להקמת ממשלת ימין.

"‏'רוב הבוחרים מבולבלים', 'שיקלי מבולבל", ציטט את יו"ר 'ימינה' ופנה אליו: "נפתלי יקר, אתה מבורבר בניווט, עוד לא מאוחר לחשב מסלול מחדש ולפעול להקמתה של ממשלה לאומית בדיוק כפי שהתחייבת".

כזכור, מוקדם יותר היום הממשלה נפתלי בנט דיבר במסיבת העיתונאים לחשיפת התכנית הלאומית להפחתת הרגולציה והביורוקרטיה, והתייחס להפסד הקואלציה שלו בהצבעה על חוק האזרחות ותקף את שיקלי.

"שיקלי נקלע לבלבול, לבי איתו" אמר במסיבת העיתונאים. 'שעה לפני ההצבעה הוא אמר אני לא אצביע בשום מצב בעד פתיחת השערים לכניסת פלסטינים. כמו בחלילן מהמלין שכפר שלם הולך בעיוורון אחר קוסם, נתניהו גרר אחריו אנשים שלא יזכרו לטובה את הלילה הזה".

"לא ברקת ולא דיכטר – שנאלצים לפגוע בצורה מודעת בביטחון המדינה בגללו". בדבריו, בנט סירב לומר האם בכוונתו להכריז על ח"כ שיקלי כפורש מסיעתו", הוסיף ראש הממשלה.

עמיחי שיקלי נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד