י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שומרי אמונים: מבחן מיוחד על מסכת קידושין אצל מרן הראב"ד

תלמידי ישיבת "חוקי חיים - שומרי אמונים" עברו בהצלחה מבחן על מסכת קידושין אצל מרן הראב"ד הגר"מ שטרנבוך

שומרי אמונים: מבחן מיוחד על מסכת קידושין אצל מרן הראב"ד
הראב"ד צילום: יח"צ

התרגשות גדולה בקרב תלמידי ישיבת "חוקי חיים - שומרי אמונים", בעקבות הביקור במעונו של מרן הראב"ד הגר"מ שטרנבוך שליט"א, ועל כך שתלמידי הישיבה הצליחו להוכיח שליטה מלאה במבחן 'סיכה' בגפ"ת.

בעת הביקור ערך מרן הגר"מ שטרנבוך 'מבחן סיכה' נדיר בהיקפו על מסכת קידושין, והתלמידים הוכיחו שליטה מלאה בגפ"ת.

מרן הראב"ד שליט"א התפעל עמוקות מהיכולות המופלאות ואחר ששאל שאלות מקיפות נשא דברי חיזוק לבחורים ובירכם בזיווגים הגונים בקרוב.

במהלך הביקור עיין הראב"ד ארוכות בקובץ התורני, "קובץ חוקי חיים" מעשי ידי הבחורים שמסרו 'חבורות' עיון בישיבה והביע חביבות מיוחדת לראש הישיבה הגר"א געלדצעהלער שליט"א על ההשקעה האדירה בתלמידים שהניבה את ההצלחה המופלאה ובירכו בהמשך הצלחה בעבודת הקודש.


הראב"ד • קרדיט: יח"צ

עם סיום הביקור מסר ראש הישיבה שליט"א למרן הראב"ד שליט"א את סט ספרי "הליכות קדוש" שהוציא לאור, ומרן הראב"ד עיין בהם ארוכות והביע התעניינות בכמה דברים המובאים בספר, תוך שהוא לא מסתיר את הנאתו הרבה ובירכו בברכה מרובה.

כזכור, בשבועות האחרונים התקיים אירוע תורני כביר – מעמד כבוד התורה אשר כלל את רוב מניין ובניין, פארי גידוליה של הישיבה הגדולה "חוקי חיים-שומרי אמונים", בראשות ראש הישיבה הרה״צ רבי אהרן געלדצעהיילר שליט״א אשר עמדו בכור המבחן על כל מסכתות קידושין וביצה גפ"ת בע"פ.

את המעמד פיארו בנוכחותם גדולי ישראל אשר הביעו התפעלות רבה מהידיעות המוכחות של תלמידי הישיבה.

גולת הכותרת של האירוע היה המבחן הפומבי אשר נערך במהלך האירוע ואשר הקיף כמות עצומה של דפים, גפ"ת, בש"ס.

היה זה חיזיון מרהיב לראות שורות שורות של בני תשחורת חסידיים, כפירי אריות, אשר העדינות ויראת השמים הטהורה ניבטה מפניהם, אשר הפליאו את כל הנוכחים בידע תורני מקיף מעורר השתאות בכל מקום שרק נשאלו. לא היה מי שלא התענג על מפגן הידיעות הזה, לראות את ראש הישיבה פונה לכל תלמיד ותלמיד ומציין בפניו דף פלוני במסכתא, כאשר התלמיד מצטט - בנוכחות הקהל כולו - כהרף עין, את השקלא והטריא של הדף בעל פה בלי שאף ספר פתוח לידו.

 

שומרי אמונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד