י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לאחר נאום הבכורה

אחות הח"כ מהקואליציה נפטרה, יקבל קיזוז?

כאב ראש נוסף עבור הקואליציה הנלחמת על כל אצבע ואצבע בהצבעות ובדיונים הסוערים בקרב אותו מנהלים מולם חברי האופוזיציה| לאחר פטירת אחותו של חבר הכנסת מאיר יצחק הלוי החלו השמועות כי באופוזיציה לא יתחשבו באבל של הלוי והוא לא יקבל קיזוז

אחות הח"כ מהקואליציה נפטרה, יקבל קיזוז?
מאיר יצחק הלוי צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

לאחר שכיהן במשך 4 קדנציות כראש עיריית אילת, הגיע במסגרת החוק הנורבגי חבר הכנסת מאיר יצחק הלוי למשכן הכנסת, אמש (שני) הוא הספיק לשאת את הנאום שקודם לנאום הבכורה שלו במהלך הפיליבסטר, והיום בישר הלוי כי אחותו נפטרה.

מעבר לצער על פטירת האחות, מדובר בכאב ראש עבור הקואליציה הנלחמת על כל אצבע ואצבע בהצבעות ובדיונים הסוערים בקרב אותו מנהלים מולם חברי האופוזיציה. לאור כך החלו השמועות כי באופוזיציה לא יתחשבו באבל של הלוי והוא לא יקבל קיזוז.

העיתונאי עקיבא נוביק הזכיר שלפני שלוש שנים יהודה גליק ישב שבעה, בזמן ההצבעה על חוק המרכולים. יריב לוין ויולי אדלשטיין תקפו במילים קשות את ההחלטה לא לקזז אותו. עכשיו הליכוד עושה בדיוק אותו דבר.

מנגד דווח כי בלשכתו של יריב לוין, המחזיק בתפקיד מרכז האופוזיציה, הבהירו כי האופוזיציה לא תסרב לקיזוז של חבר הכנסת מאיר יצחק הלוי בהיעדרויותיו בצל פטירת אחותו: "העניין מטופל מול המפלגה" נאמר.

זו לא התקרית היחידה שפורסמה היום המשפיעה על סדר היום הפוליטי. מוקדם יותר פרסם דובר הכנסת הודעה לציבור באי המשכן כי היועצת הפרלמנטריות של ח״כ רם שפע, נמצאה חיובית לנגיף הקורונה., והיא שהתה במשכן ביום ראשון האחרון - 4/7.

חבר הכנסת רם שפע הגיב לפרסום הדברים: "‏אז היועצת הנפלאה שלי התגלתה חיובית לקורונה וכמובן שמרגע שקיבלתי את ההודעה נכנסתי לבידוד עצמי. בנתיים, אני ממשיך יחד עם חבריי לקואליציה לתפעל את ענייני היום מרחוק".

הלוי אבל קיזוז קואליציה במשבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד