י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הליכוד הצטרפו

סמוטריץ' ושקד מתעמתים: "איך אתה לא מתבייש?"

לאחר נפילת חוק האזרחות, ח"כ סמוטריץ טען כי הקואליציה לא הסכימה להגיע להסכמה על חקיקת חוק חדש וקבוע: "היא סירבה בכלל לדבר איתנו והעדיפה לדבר עם רע"מ ו'מרצ'", תקף את שקד שהגיבה: "אנחנו התחננו שתתמכו בהוראת השעה" | בליכוד הצטרפו למתקפה עליה

סמוטריץ' ושקד מתעמתים: "איך אתה לא מתבייש?"
סמוטריץ, נתניהו צילום: יונתן זינדל ומרים אלסטר, פלאש 90

12 שעות אחרי נפילת חוק האזרחות, הרוחות במערכת הפוליטית מסרבות להירגע, כששני צדי המפה תוקפים זה את זה.

אחרי שחוק האזרחות המתוקן של קואליציית השינוי נפל, יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ טען כי הקואליציה סירבה להסכים על חקיקת חוק ההגירה שהיה מסדיר אחת ולתמיד את הנושא, ומנגד שרת הפנים איילת שקד טענה כי הם התחננו שיתמכו בהוראת השעה הרגילה.

‏"כבר שבועיים אנחנו מתחננים לקואליציה להגיע איתנו להסכמה על מתווה", התייחס סמוטריץ' לחקיקת חוק חדש, "ולמרבה הצער הקואליציה סירבה בכלל לדבר איתנו והעדיפה לדבר עם רע"מ ומרצ. עוד לא מאוחר לתקן. תתעשתו".

שרת הפנים שקד תקפה בתגובה: "‏איך אתה לא מתבייש? כבר שלושה שבועות אנחנו מתחננים שתתמכו בהוראת השעה כפי שהיא. עד אתמול בצהריים עוד האמנתי שאתם עושים הצגה".

"אם אתה מוכן לתמוך בהארכת הוראת השעה בחצי שנה בהסכמה, קדימה, תביא איתך את האופוזיציה. בלי משא ומתן ובלי תנאים. אין זמן לזה", קראה שקד.

‏"ביקשנו להיכנס לשיח על חקיקת הוראת השעה לזמן מוגבל וקידום חוק יסוד ההגירה", הזכיר יו"ר 'הציונות הדתית'. "סירבת אפילו לדבר על זה והלכת להעניק זכות שיבה לעבאס ומרצ כדי לא להרגיז את שותפייך תומכי הטרור. תתביישי".

"‏גם בציוץ המתנשא הזה שלך את דורשת מאיתנו לתמוך בהוראת השעה 'בלי מו"מ ובלי תנאים', וזה אחרי ששעות על גבי שעות ניהלת מו"מ עם תומכי טרור שהציבו לך תנאים על סטרואדים והענקת להם זכות שיבה על מגש של כסף", הוסיף.

גם במפלגת 'הליכוד' הצטרפו לסמוטריץ׳, ותקפו את שקד: ‏"למה 'בלי משא ומתן ובלי תנאים', רק בגלל שאנחנו יהודים? אנחנו נביא את חוק יסוד ההגירה כדי לעצור את מכירת החיסול שלך למנסור עבאס. נראה איך תצביעי".

בצלאל סמוטריץ איילת שקד מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד