י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הסכמים עם תומכי הטרור"

ראש השב"כ לשעבר, הח"כ המותקף מסביר

אחרי שספג ביקורת ממוקדת על הצבעתו נגד חוק האזרחות למרות היותו בעבר ראש השב"כ ביודעו את משמעות החוק ונחיצותו ח"כ אבי דיכטר מסביר את ההצבעה שלו ומאשים את הקואליציה בחתימת הסכמים עם תומכי טרור

ראש השב"כ לשעבר, הח"כ המותקף מסביר
אבי דיכטר צילום: פלאש 90

ראש השב"כ לשעבר, ח"כ אבי דיכטר מ'הליכוד' שסופג ביקורת יתר באופן ייחודי משאר חבריו למפלגה בהיותו ראש השירות הביטחון הכללי לשעבר וביודעו את השלכות נפילת החוק מסביר הערב את החלטתו להצביע עם מפלגתו נגד חוק האזרחות. 

בפוסט בדף הפייסבוק שלו כתב דיכטר: "בימים האחרונים פעלתי רבות בקרב חבריי בליכוד ובאופוזיציה כדי להסביר להם את משמעות הפלת חוק האזרחות והפגיעה הצפויה בביטחון המדינה".

לדבריו, "לאחר שהובהר לנו שהקואליציה חתמה הסכמים עם תומכי הטרור, הסכמים אשר היו מעניקים מעמד בישראל לאלפי פלסטינים (3000 משפחות) ולאחר שראש הממשלה בנט הודיע שההצבעה תיחשב כהצבעת אמון בממשלה -הצבעתי יחד עם חברי לליכוד נגד הממשלה".

"על שולחן הכנסת מונחת הצעת חוק יסוד ההגירה שתיתן פתרון אפקטיבי לניסיון הפלסטינים לממש את "זכות השיבה" בדלת האחורית של איחוד משפחות".

"אם אכן פניה של הממשלה לשמירה על ביטחון המדינה, אני קורא לה, כפי שכבר פניתי שוב ושוב בימים האחרונים, לשלב כוחות בעניין זה ולקדם בימים הקרובים את הצעת חוק יסוד ההגירה, למען ביטחון המדינה ושמירת אופייה היהודי". כך דיכטר.

חוק איחוד משפחות אבי דיכטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד