י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המוביל מתאר

נתניהו מפנה את בלפור: "נופלים עליו פתיתים מהתקרה של סיד"

עד שבת צפויים ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, ומשפחתו לעזוב את מעון ראש הממשלה הרשמי בירושלים. בחברת ההובלות, שתשנע את המשפחה, אומרים: "הוא יושב לשתות קפה ואוכל ארוחת בוקר – ונופלים עליו פתיתים מהתקרה של סיד. זה לא מכבד, בוא נודה"

נתניהו מפנה את בלפור: "נופלים עליו פתיתים מהתקרה של סיד"
משאית ההובלה בבלפור צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

עד השבת הקרובה צפויים ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, ומשפחתו לעזוב את מעון ראש הממשלה הרשמי בירושלים. היום (שלישי) נצפו עובדים של חברת 'שבתאי הובלות' מגיעים לבית בבלפור, כדי להתחיל עם שינוע חפציה של משפחת נתניהו מהמעון בבלפור לביתה הפרטי.

ב'שבתאי הובלות' שתשנע את המטלטלין מהמעון הרשמי סיפרו ל'חדשות 12': "ראש הממשלה לשעבר מתנהג למופת יחד עם אשתו". סיפרו גם על המצב בבית בבלפור: "הוא יושב לשתות קפה ואוכל ארוחת בוקר – ונופלים עליו פתיתים מהתקרה של סיד".

"הם בסדר גמור, דואגים לכיבוד, לשתייה והכול בסדר", אמרו בחברת ההובלות. "בימים הקרובים הם כבר לא יהיו שם". על מצב הבית, סיפרו בחברת ההובלות: "הבית במצב לא ראוי למגורים בכלל. אני לא יודע איך נתנו לראש ממשלה לגור בבית כזה. הוא יושב לשתות קפה ואוכל ארוחת בוקר ונופלים עליו פתיתים מהתקרה של סיד. או שהוא היה בא למטבח וכל הטיח מתפרק שם – אין, זה לא מכבד, לא מכבד, בוא נודה".

כזכור, אתמול דווח כי בשב"כ דורשים לשפץ את המעון משום שהמקום איננו מאובטח דיו ויש בו ליקויי אבטחה חמורים ושדרוגי ביטחון שונים שיש להתקין. בשב"כ העבירו בקשה רשמית ומפורטת בנושא לקב"ט משרד ראש הממשלה, זאת לאחר שלטענתם הבית כפי שהוא היום אינו עומד בתקן הנדרש לשהייה של ראש ממשלה בו במצבי חירום.

דרישת שב"כ מגיעה מספר ימים לפני כניסתו של ראש הממשלה נפתלי בנט למעון הרשמי בבלפור. את התיקונים האלה, מתברר, היה ניסיון לבצע כבר תקופה ארוכה, אלא שכדי לבצע אותם, המתגוררים במעון הרשמי היו צריכים לפנות אותו לתקופת מה - מה שלא קרה בתקופת כהונתו של נתניהו, שהוא ובני משפחתו התגוררו במעון באורח קבע, למעט בסופי שבוע.

משפחת נתניהו בלפור חברת הובלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד