י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ביקורת מבפנים

בכיר בקואליציה על בנט: "הביך לחינם; מתפקד כחניך"

בעקבות נפילת חוק האזרחות בהצבעה בכנסת, בכיר בקואליציה מבקר את ראש הממשלה ומלגלג עליו כשאמר שהוא מתפקד כחניך: "אנחנו משלמים שכר לימוד על חוסר הניסיון שלו" | בנוסף טען כי היה עדיף להפסיד בלי סיכום בקואליציה: "לא סיפק את הסחורה"

בכיר בקואליציה על בנט: "הביך לחינם; מתפקד כחניך"
בנט, לפיד וגנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע ההתקפות עליו ועל מפלגתו מצד האופוזיציה, ראש הממשלה נפתלי בנט סופג גם ביקרות קשה מצד שותפיו לקואליציה, לאחר נפילת חוק האזרחות.

בכיר בקואליציה טוען כי יו"ר 'ימינה' התנהג כמו חניך ולא כמו מנהיג, ועל זה הם משלמים את השכר. בנוסף, הצטער על כך שהגיעו לסיכום בקואליציה ואומר כי היה עדיף להפסיד בלעדי ההסכם, כיוון שהמהלך הביך את 'מרצ' ואת רע"מ.

"אנחנו משלמים שכר לימוד על חוסר הניסיון של בנט, הוא מתפקד כחניך תורן ולא כמפקד", צוטט הגורם ב'חדשות 13'. "הביך לחינם את מרצ ורעם ולא סיפק את הסחורה. עדיף היה להפסיד ללא ההסדר הלילי".

גם במפלגת רע"מ השמיעו אתמול קולות של תסכול. גורם בכיר במפלגה, שמצוטט על ידי העיתונאי מוחמד מג'אדלה, אם רע"מ הייתה הולכת להקים ממשלה עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, המשבר לא היה מגיע למצב הזה, והוא כנראה היה נפתר מזמן.

‏"אם היינו מקימים ממשלה עם נתניהו לא היינו מגיעים למצב הזה", טען הגורם ותקף את ראשי 'ימינה', "לשקד ובנט אין אומץ ולגיטימציה ציבורית לקבל החלטות שממשלות נתניהו כבר קיבלו בעבר".

נפתלי בנט ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד