י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לצד מאבטחי השב"כ

נחשף: מדוע נהג ריבלין להסתובב בתחפושת?

השב"כ התיר לפרסום תיעוד חריג של הנשיא היוצא ראובן ריבלין, בו הוא נראה מסתובב ברחבי הארץ כשהוא מחופש | בשב"כ בירכו את הנשיא ריבלין והסבירו: "באמצעות שינוי חזותו של הנשיא, אפשרנו לנשיא המדינה להסתובב ברחבי ישראל באופן אנונימי (כמונו), מבלי שאיש זיהה אותו"

נחשף: מדוע נהג ריבלין להסתובב בתחפושת?
ריבלין בתחפושת צילום: תקשורת שב"כ

נשיא המדינה ראובן ריבלין צפוי לסיים היום (רביעי) את תפקידו, אחרי 7 שנים בבית הנשיא. בטקס רשמי שיערך בכנסת יושבע הנשיא הנבחר יצחק הרצוג ויהפוך לנשיאה ה-11 של מדינת ישראל. במהלך היום יתקיים גם טקס פרידה מהרצוג במשרדי הסוכנות היהודית, בה שימש הרצוג כיו"ר.

הבוקר הותר לפרסום כי במהלך כהונתו, נהג ריבלין להסתובב ברחבי הארץ כשהוא בזהות בדויה, כשהשב"כ מאפשר לו להיטמע בין האזרחים. "ביום סיום כהונתך כנשיאה העשירי של מדינת ישראל, ראובן (רובי) ריבלין, ניתן כעת לספר כי זכינו לארח את כבוד הנשיא באחת מפעולות השטח של אנשי יחידת המבצעים של השב"כ", כתבו הבוקר בשירות הביטחון הכללי.


צילום: תקשורת שב"כ

מדובר בפעולה חריגה של השב"כ, שדאג לאפשר לריבלין, הידוע כאדם חברותי במיוחד ואוהב אדם, להתהלך כאזרח רגיל ללא חשש שיזוהה. יחד עם זאת, לא צויין היכן שהה ריבלין כשהיה מחופש. בשב"כ ציינו כי "באמצעות שינוי חזותו של הנשיא, אפשרנו לנשיא המדינה להסתובב ברחבי ישראל באופן אנונימי (כמונו), מבלי שאיש זיהה אותו והבחין כי מדובר בנשיא המדינה".

"למשך כמה שעות, נהנה הנשיא מאלמוניות מוחלטת לצד אנשי המבצעים של השב"כ, אשר מתורגלים היטב בעבודה חשאית כ'מגן ולא יראה'", הוסיפו בשב"כ.

"בשם עובדות ועובדי שירות הביטחון הכללי - תודה לך כבוד הנשיא על שנים של עשיה משמעותית למען מדינת ישראל. היית לנו נשיא למופת", בירכו אותו בשב"כ.

ראובן ריבלין שב"כ תחפושת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד