י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פורסמו שמות נוספים

הקריסה הקטלנית: מספר ההרוגים הרשמי עלה ל-36

לאחר הריסה מבוקרת של מחצית הבניין שנותר בסורפסייד - פלורידה, קצב החיפושים בהריסות הבניין שקרס התגבר, נמצאו גופות נוספות ופורסמו שמות נוספים, וזאת על רקע המאמץ להתגבר על מזג אוויר קשה

הקריסה הקטלנית: מספר ההרוגים הרשמי עלה ל-36
זירת האסון במיאמי צילום: Miami Dade Fire Rescue

רוחות כבדות וברקים של הסערה הטרופית המתקרבת לפלורידה הפסיקו את מאמצי ההצלה במשך שעתיים ביום שלישי האחרון אחר הצהריים, אך עובדי החילוץ בסורפסייד הצליחו למצוא ארבע גופות נוספות, ובכך עלה מספר ההרוגים הרשמי ל-36. כך מסרו גורמים רשמיים.

החיפוש העגום אחר ניצולים נמשך לאחר הריסת החלק השני של הבניין שאפשר למחלצים להגיע לחלקים חדשים במבנה, וזאת על רקע מזג אוויר קשה, הצוותים התקדמו וחיפשו בחלקים אחרים באתר שלא ניתן היה להגיע אליהם לפני ההריסה ביום ראשון בלילה. הם מצאו 12 גופות נוספות ביום שני ושלישי, ובכך עלה מספר ההרוגים ל-36.

כזכור, יותר ממאה תושבים הוכרזו כנעדרים בעקבות קריסת מגדלי צ'אמפליין דרום ב-24 ביוני. גורמים רשמיים פרסמו שלשום את שמותיהם של שלושה קורבנות נוספים, שניים מהם יהודים, ננסי קרס לוין בת 76, בנה ג'יי קליימן בן 52. והרוג נוסף פרנסיס פרננדז פלסנסיה, בן 67.

לאחר שעזבה את קובה בעקבות המהפכה הקומוניסטית ב-1959, הצטרפו ננסי קרס לוין ובנה ג'יי קליימן, לקהילה היהודית בפורטו ריקו. לאחר מכן עברו לפלורידה, שם התגוררו במגדלי צ'אמפליין שקרס, שהיה בניין פופולרי בקרב יהודים קובניים, בשנות ה-80.

ה'ניו יורק טיימס' מדווח, כי בשנת 2019 התפטרה גב' לוין מתפקידה כסגנית נשיא וועדת הדירות, יחד עם נשיאת הדירקטוריון, אנט גולדשטיין, השתיים טענו כי הן מתוסכלות מההתנגדויות של שכניהם להתקדם בתוכניות התיקונים של הבניין.

אסון מיאמי הרוגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד