ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"שלום וביי"

הריאיון עם הח"כית לשעבר פוצץ: "הופעת פרידה של הזבל עופות". צפו

בן כספית פוצץ הבוקר את השידור ברדיו 103 כאשר חברת הכנסת לשעבר מהליכוד, אוסנת מארק, התראיינה בתוכנית הרדיו שלו, ותקפה אותו על ה"אובססיביות" כלפי נתניהו | בן כספית סגר את המצלמה ונטש: "זאת הייתה הופעת הפרידה של הזבל עופות הזה אצלנו בתוכנית"

הריאיון עם הח"כית לשעבר פוצץ: "הופעת פרידה של הזבל עופות". צפו
בן כספית וינון מגל בשידור חי צילום: מתוך שידורי 103FM

העיתונאי בן כספית פוצץ הבוקר (רביעי) את השידור ברדיו 103 כאשר חברת הכנסת לשעבר מהליכוד, אוסנת מארק, התראיינה בתוכנית שהוא משדר יחד עם ינון מגל מדי בוקר, ותקפה אותו על האובססיביות שלו, לטענתה, כלפי בנימין נתניהו.

בן כספית מנה בפני מארק רשימת שרים מכהנים שבעבר כיהנו בליכוד תחת נתניהו, ואחרי שפרשו הפכו לסטארט-אפים במערכת הפוליטית. אוסנת מארק ניסתה להתוווכח אבל אז אמרה לו: "בן, האובססיביות הזאת כלפי נתניהו, לא יצא לך ממנה כלום. אתה לא מסוגל לנהל שום שיח, הרי האובססיביות שלך היא זאת שנותנת לך לכתוב ספר ועוד ספר".

בן כספית הגיב לה: "טוב, אז אני נפרד ממך עכשיו. ינון תמשיך לבד. נזכרתי בפעם הקודמת שהיא התנפלה אליי. שלום וביי".

מארק המשיכה בעת שהוא סוגר את המצלמה ונפרד בזעם: "חוץ מהאידיאולוגיה שלך נגד ביבי – אין לך שום אידיאולוגיה. אני אמשיך עם ינון לבד ואני שמחה שאתה כבר לא על הקו".

בסיום התוכנית, כשמארק ירדה מהשידור, בן כספית חזר ואמר: "זאת הייתה הופעת הפרידה של הזבל עופות הזה אצלנו בתוכנית". כשינון מגל הגיב בפליאה, הוא ענה: "אני אגיד ככה, בפעם הקודמת היא הגיעה רק כדי להיכנס בי. יש תהומות שאני לא מוכן לרדת אליה. שאלתי שאלה פשוטה והיא מיד דיברה על 'האובססיביות' שלי".

חברת הכנסת לשעבר ‎אמרה גם בשידור כי "כל מי שבונה על זה שהליכוד יתפצל - זה לא יקרה. זו זכות להיות בתוך הליכוד. היום אני לא רואה בתוך הליכוד אפילו ח"כ אחד שיפרוש".

בן כספית ינון מגל אסנת הילה מארק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד