י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הקיץ עוד לפנינו

בשורה רעה ובשורה טובה: היכונו לימי הקיץ החמים

חודשי יולי ואוגוסט ידועים כימי הקיץ החמים ביותר בלוח השנה הלועזי ואין כמעט שיחה שלא מתחילה במילים "איזה חום בחוץ" • בכתבה שלפניכם נסביר מדוע דווקא בארץ ישראל חודש אוגוסט הוא החם ביותר וכן נגלה איזו בשורה משמחת ממתינה להורים המודאגים שלא יודעים כיצד להתמודד עם הסכנות האורבות מבעד לשמש הקופחת

בשורה רעה ובשורה טובה: היכונו לימי הקיץ החמים
שמש קופחת צילום: unsplash

גם אתם סובלים מהחום ונצמדים בכל רגע נתון למזגן מזדמן? יש לנו עבורכם בשורה טובה ובשורה רעה. נתחיל עם הרעה: זה לא הולך לעבור בזמן הקרוב, אלא רק עלול להתגבר ולהתחזק. הבשורה הטובה היא שמצאנו פתרון שיקל מעליכם את הדאגות מסכנות הקיץ.

לפני כן, הסבר קצר על עליית הטמפרטורה הצפויה: על פניו, דווקא חודש יולי אמור היה להיות החם ביותר בשנה מכיוון שאז השמש נמצאת הכי גבוה בשמיים, מה שבא לידי ביטוי בימים הארוכים ביותר בשנה ואילו דווקא באוגוסט הימים קצרים יותר והשמש נמצאת בגובה נמוך יותר.

אולם ארץ ישראל שניחנה בטבע מיוחד משלה, מאופיינת בחום קיצוני שמופיע דווקא לקראת החודש השמיני.

אי לכך, ראוי שנתכונן היטב לימים החמים שבאים לקראתנו ונדאג לילדים שעלולים להסתכן בהתייבשות עד כדי התעלפות מחמת מחסור בנוזלים.

כעת נחזור לבשורה הטובה: חברת אפיקים יוצאת בימים אלה עם מבצע קיץ ייחודי שיבטיח לכם שקט נפשי ורוגע בנוגע לבריאות ילדכם. רוכשים את המיני בר הפופולרי במגזר החרדי - נועם 1 ומקבלים בתמורה שייקר מקצועי ומשוכלל במתנה!

המיניבר המשוכלל יחסוך לכם לא מעט כאבי ראש בנוגע למחסור השתייה של הילדים וכן יפתור כאבי ראש פיזיים הנובעים מאי שתיית מים.

היתרון של המיניבר המדובר הוא בכך שגם בימי שבתות וחגים תוכלו להשתמש במכשיר בחופשיות, ללא שום חשש הלכתי וכך להבטיח שגם בימים אלו כל המשפחה תשתה יותר מים. כפי שמעידה בפנינו חני אם לארבעה. "בכל שנה הייתי מפחדת שהילדה תתייבש. היא לא הייתה שותה מספיק בביה"ס, מה שהשפיע גם על רמת הריכוז וגם פגע בבריאות שלה. לפעמים היא הייתה חוזרת מסוחררת וכמעט על סף עילפון אחרי ההליכה בחום עד הבית".

חני מספרת כי המיניבר של נועם 1 העניק לה את הפתרון המושלם. "הבנתי שאין ברירה וכדי לעודד את ילדיי לשתות יותר מים, אני מוכרחת לשנות אצלם את ההרגלים ולכן החלטתי לרכוש את מיניבר נועם 1. אחרי שירות אדיב ויעיל המכשיר הותקן אצלנו בבית וכולם נהנים ממים צלולים ואיכותיים".

לסיום היא קוראת לכל משפחה שדואגת לילדיה לפעול בצורה דומה. "אם להורים חשובה הבריאות של הילדים והם רוצים לראות אותם יותר רעננים ומרוכזים, ממליצה על רכישת נועם 1. אתם ישר תראו אצלם את ההבדל".

אז אם גם אתם רוצים לדאוג לזה שהמשפחה תשתה יותר מים ועל הדרך לקבל שייקר מקצועי מתנה, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נעם1 מים שתייה קיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד