כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

איך לשדרג את העסק שלכם בשנת 2021

בשנת 2021, חשיבות הפרסום, השיווק, והמיתוג האישי היא עליונה, היא משמעותית, והיא כמעט חובה לכולם. ללא ספק, הפרסום והשיווק הוא חלק בלתי נפרד מהעסק, הוא מניב תוצאות ומביא קהל לקוחות חדש. יחד אם זאת, חשוב לזכור את המיתוג, איך הפנים של העסק מיודדות ומוצגות לציבור הלקוחות הפוטנציאלי. במאמר זה, נספר לכם כיצד תוכלו לשדרג את העסק שלכם בשנת 2021, נדבר בעיקר על התשתית הראשונה, על הדברים הראשונים שנצטרך לעשות במטרה להראות נוכחות דיגיטלית בצורה נכונה

איך לשדרג את העסק שלכם בשנת 2021
קידום העסק צילום: פיקסביי

הדרך הראשונה – בניית אתר אינטרנט לעסק או לחנות המקומית

בניית אתר אינטרנט היא הדרך הייעודית וההתחלתית לשם שדרוג העסק והקמתו מבחינה דיגיטלית ועסקית. ישנם שלושה סוגים נפוצים של אתרים: אתר תדמית, חנות וירטואלית, ואתר קטלוג. המחירים עבור אתר תדמית נעים בין 2,500-4,500 ₪. לעומת זאת, בניית חנות וירטואלית היא כבר סיפור אחר, היא דורשת הרבה יותר השקעה, עיצוב גרפי ומיתוג אישי, והתעסקות עם פלאגינים רבים ומהירות אתר. המחירים עבור בניית חנות וירטואלית או חנות קטלוג תעלה לכם בין 5,000-8,500 ₪. כמו כן, נדרשים גם עלויות של תחזוקה. אתר האינטרנט הוא הפנים של העסק, באמצעותו תוכלו להביא לקוחות ולהגדיל את קהל הלקוחות הנוכחי.

זמן ההקמה משתנה מחברה אחת לאחרת, זמן ההקמה הסטנדרטי עומד על 14-30 ימי עסקים בלבד. העבודה כרוכה במתכנת, איש UI, מעצב גרפי או מעצבת מקצועית, וכמובן אדם שאחראי על אופטימיזציה של המהירות בהתאם לחוקים ותנאי מנועי החיפוש. לאחר ההקמה, תצטרכו לשקול ולהתייעץ עם מומחים לגבי ערוצי הפרסום המועדפים – קידום אורגני או ממומן. חברת ברנולי בניית אתרים מספקת את כל הסביבה תחת קורת גג אחת – החל מבניית אתרים והקמה, עיצוב גרפי, ועד לפרסום ושיווק העסק ברשת האינטרנט.

הדרך השנייה – כרטיס ביקור דיגיטלי לנוכחות באינטרנט

בניית אתרי אינטרנט היא פעולה מצוינת לנוכחות ברשת האינטרנט, יחד אם זאת, היא ממש לא זולה. ומהצד השני, קיים פתרון די אידיאלי וחסכוני יותר, הכירו את כרטיס הביקור הדיגיטלי. כרטיס הביקור הדיגיטלי מספק נוכחות אינטרנטית מדהימה בהשקעה כספית מינימלית, יחד עם שלל פיצ'רים שנועדו במטרה לקדם את כרטיס הביקור במנועי החיפוש, ולהגדיל את כמות הלקוחות החודשית. כרטיס ביקור דיגיטלי מורכב מדף בודד, מיני סייט, ומספק את כל המידע החיוני של העסק – החל מכתובות ודרכי הגעה, דרכים ליצירת קשר, מידע אודות העסק, תמונות, ונתונים נוספים המוצגים בדף. כרטיס הביקור הדיגיטלי עולה החל מ- 30 ₪ לחודש ללא התחייבות, ייתכן שהמחיר יהיה לפני מע"מ.

ללא ספק, מדובר בהשקעה מינימלית ומשתלמת לטווח הקצר והארוך. באמצעות הלינק הייעודי, ניתן לפרסם את כרטיס הביקור ברשתות הפרסום, ברשתות החברתיות, ובערוצים הממומנים והמשתלמים. כרטיס הביקור הדיגיטלי מיועד לאנשי שטח, סוכני ביטוח, עורכי דין, משרדים, ואפילו לעסקים קטנים שמעוניינים בהקמת אתר עם השקעה מינימלית של זמן וכסף. ניתן להקים כרטיס ביקור דיגיטלי אצל חברת דיביט המעולה, המוכרת בזכות כרטיסי הביקור המעוצבים והמקודמים בגוגל.

לסיכום – בשורה התחתונה

אלה הם שני הדרכים לשדרוג העסק בשנת 2021 ולהקמת תשתית התחלתית לפרסום העסק באינטרנט. כדאי ללמוד ולחקור אודות ערוצי הפרסום, הדרכים הנוספות, והתעמקויות כאלה ואחרות שנוגעות לשדרוג עסקים בנוכחות הדיגיטלית והחדשה. בנוסף, כדאי גם לשים חשיבות רבה לעיצוב הגרפי ולמיתוג האישי, הם חלק בלתי נפרד מהמשימה, והם יכולים להשפיע על החלטתו של הגולש. זה לא בושה, התייעצות עם מומחים היא הפתרון הטוב ביותר עבור נוכחות דיגיטלית, והיא הפתרון שינחה אתכם במשימה ארוכת הטווח. מכאן, ההחלטה בידיים שלכם, בהצלחה.

שדרוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד