י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
זה התפקיד שרציתי

שר הדתות: "אני לא חייב כלום לאף אחד"

בכנס ראשי המועצות הדתית, שר הדתות מתן כהנא נאם בפני הנוכחים, והצהיר כי הוא לא חייב כלום לאף אחד: "היתרון הגדול של הסיטואציה הפוליטית שאנו נמצאים בה" | בנוסף התייחס לביקורת כלפיו מהחרדים: "הכניסה שלי לתפקיד לוותה בהרבה מאוד רעש"

שר הדתות: "אני לא חייב כלום לאף אחד"
מתן כהנא צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ברקע הדרמה הפוליטית, היום (רביעי) התקיים כנס של ראשי המועצות הדתיות ומזכיריהם, בהשתתפות כ-200 מהם, כשבאירוע, נאם שר הדתות מתן כהנא.

השר כהנא טען כי הוא לא חייב כלום בענייני דתות לאף אחד, זאת בעקבות המצב הפוליטי הנוכחי. בנוסף, התייחס לביקורת כלפי מינויו מהמגזר החרדי, והודה כי המינוי יצר הרבה מאוד רעש, אך תיק הדתות זה התפקיד שרצה.

"זה התפקיד שרציתי כי אני יודע שכאן אפשר לעשות הרבה קידוש ה'", טען ותקף את החרדים: "אחד הדברים הייחודיים בזה שאני עומד כאן היום זה שלראשונה יש שר דתות ששאף להיות שר דתות".

כנס ראשי המועצות הדתית. צילום: אליקו פרסי.

כהנא התייחס לביקורת על מינויו: "הכניסה שלי לתפקיד לוותה בהרבה מאוד רעש ובהרבה מאוד דיסאינפורמציה. היתרון הגדול של הסיטואציה הפוליטית שאנו נמצאים בה זה שאני לא חייב כלום לאף אדם".

"היחיד שאתן לו דין וחשבון זה לקדוש ברוך הוא. עוד דבר שחשוב לי להגיד, שנובע מכך שאני לא חייב כלום לאף אחד. איזה כיפה יש לכם על הראש ואיפה ההורים שלכם נולדו מעניין אותי כקליפת השום", טען.

"אני רוצה להגיד לכם שהתרשמתי מאוד מאוד לטובה ממה שראיתי", החמיא שר הדתות. "מכל מי שדיברתי אתו בכל מועצה שביקרתי בה, עלה הנושא של התדמית שלנו. זו משימה מאוד חשובה".

'עובדתית אנחנו רואים שמי שמגיע לקבל מכם שירות מתלהב ורוצה לחזור, ומכאן מובן שיש לנו בעיית תדמית קשה. אני מתכוון להוביל תהליך של טיפול בתדמית ולנסות לתקן את זה כי אנשים יאהבו את היהדות בזכותכם", סיכם.

מתן כהנא שר הדתות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד