י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"עד שנפיל אותם"

בליכוד תוקפים את בנט: קרס תוך 2 הצבעות

לאחר שהפילו את חוק האזרחות, והקואליציה משכה את חוק שירות הביטחון, במפלגתו של נתניהו תקפו את ראש הממשלה: "קרס בשתי הצבעות תוך שבוע" | בנוסף התייחסו לחוק לפיצול מפלגתם: "חוק פרסונלי אנטי-דמוקרטי תוך שימוש בקולותיהם של תומכי מחבלים"

בליכוד תוקפים את בנט: קרס תוך 2 הצבעות
מיקי זוהר בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בתוך ההתקפות עליו מאז השבעת ממשלת השינוי, היום (רביעי) במפלגת 'הליכוד' ממשיכים לתקוף את ראש הממשלה בנט, זאת ברקע המשבר הפוליטי.

במפלגתו של נתניהו התייחסו להפלת חוק האזרחות ומשיכת חוק שירות הביטחון על ידי הקואליציה, לאחר שלא השיגו רוב, וטענו כי יו"ר 'ימינה' קרס. בנוסף, התייחסו להעברת חוק שמאשר ל-4 ח"כים לערוק, שמכוון להם.

"‏אחרי שקרס ב-2 הצבעות תוך שבוע, בנט העביר הלילה בצעד נואש עוד חוק פרסונלי ואנטי-דמוקרטי תוך שימוש בקולותיהם של תומכי מחבלים מהמשותפת, הכל במטרה לשמר את ממשלת ההונאה שהקים עם 6 מנדטים", אמרו בליכוד.

"האופוזיציה הלאומית תילחם נגד מכירת החיסול של בנט ושקד למנסור עבאס ואחמד טיבי - עד שנפיל אותם", הוסיפו בציוץ בחשבון הטוויטר של המפלגה.

גם בכיר המפלגה מיקי זוהר תקף: "‏אחרי עוד 48 שעות בכנסת, הוכחנו לממשלה ההרסנית הזו שהימין והאופוזיציה כאן כדי להישאר. ‏הם חשבו שנתניהו ילך - וטעו. ‏הם חשבו שהליכוד והימין ישברו - וטעו".

"‏הם חשבו שהחרדים יצטרפו - וטעו. ‏הם חשבו שיעבירו חוקים בקלות - וטעו. ‏הם גם בטוחים שיחזיקו מעמד שנים - והם טועים בגדול. בע"ה ננצח", סיכם.

הליכוד מיקי זוהר נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד