ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
עובדים בקצב מהיר

10 גופות חולצו מבין ההריסות במיאמי: מנין הנספים עלה ל-46

אחרי הפלת חלקו השני של הבניין במיאמי, צוותי החילוץ מרגישים בטוחים יותר לעבוד, ללא איום שמרחף מעל ראשם והעבודה מתנהלת בקצב מהיר יותר, כך שביממה האחרונה נמצאו עוד כ-20 גופות, עשר מתוכם בשעות האחרונות | העבודות נמשכות בצל רוחות עזות והוריקן מתקרב

10 גופות חולצו מבין ההריסות במיאמי: מנין הנספים עלה ל-46
זירת אסון מיאמי צילום: Miami-Dade Fire Rescue

עשר גופות נוספות חולצו מהריסות הבניין בשכונת סורפסייד, מיאמי, פלורידה בארה"ב, שהתמוטט לפני שבועיים באישון ליל ובכך עלה מניין ההרוגים באסון ל-46, מהם יהודים רבים לדאבון לב.

בכיר במערך הכבאות של עיריית מיאמי-דייד, ראייד ג'דאללה, אמר לבני המשפחות בתדרוך פרטי היום (רביעי) כי שרידים אנושיים נוספים נמצאו בהריסות. הוא אמר כי צוותי חילוץ "ביצעו הזזה משמעותית של ערימת פסולת בניין".

"למרבה הצער, אנחנו לא רואים שום דבר חיובי", אמר אמש (שלישי) ראש מערך הכיבוי במחוז, אלן קומינסקי, הוא התייחס לכך שלא נמצאו שטחים פתוחים בתוך תלוליות ההריסות שבהם היו עלולים להימצא ניצולים.

לאחר הפלת חלקו השני של הבניין שנותר על תילו ואיים על הצוותים שפעלו בשטח, בלילה שבין ראשון לשני, פעולות פינוי ההריסות חזרו לקצב מהיר, אך המחלצים מתמודדים עם רוחות חזקות שנושבות בימים אלה באזור פלורידה. והיום נמסר מעיריית מיאמי-דייד, כי עשר גופות נוספות נשלפו מהריסות הבניין, ומספר הנספים הרשמי עולה ל-46, עוד כ-100 אנשים מוגדרים נעדרים מאז קריסתו של הבניין באישון ליל לפני שבועיים.

ראש עיריית מיאמי-דייד, דניאלה לוין קאווה, אמרה כי משפחות נערכות לקבלת הודעות על "אובדן טרגי".

בתוך כך, סופה שמתקרבת לחופי פלורידה עשויה להביא לסיבוכים ולעצירת ניסיונות החילוץ, אך הריסת החלק השני של הבניין שנותר, גרמה למחלצים להרגיש בטוחים יותר לפעול בשטח. כך אמרו גורמים רשמיים. עוד נמסר, כי החיפוש צפוי להימשך למרות התקרבותו של הוריקן 'אלזה'. ההחלטה אם לעצור את נסיונות החילוץ במקום לפני הסערה, תתקבל ככל הנראה בסוף השבוע, אך לעת עתה המחלצים עובדים בקצב מעורר השראה ומשביע רצון.

אסון מיאמי חיפוש נעדרים קריסת בניין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד