ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
כלי התקשורת הגישו עתירה

הותר לפרסום: ישראלי עצור בחשד לעבירות ביטחוניות חמורות

אזרח ישראלי עצור בחשד לביצוע עבירות ביטחוניות חמורות הפוגעות בביטחון המדינה. הוא נעצר במסגרת חקירה משותפת של שב"כ ומשטרת ישראל, מוחזק במעצר ונחקר בידי גורמי הביטחון זה כמה שבועות. זהותו של העצור, החשדות נגדו ויתר פרטי הפרשה אסורים בפרסום

הותר לפרסום: ישראלי עצור בחשד לעבירות ביטחוניות חמורות
אילוסטרציה צילום: unsplash

אזרח ישראלי עצור בחשד לביצוע עבירות ביטחוניות חמורות הפוגעות בביטחון המדינה. הוא נעצר במסגרת חקירה משותפת של שב"כ ומשטרת ישראל, מוחזק במעצר ונחקר בידי גורמי הביטחון זה כמה שבועות. כך דווח ב'הארץ' וב'ynet' לאחר שכלי התקשורת הללו הגישו עתירה לפרסום הפרשה.

על פי הדיווח, ב-20 הימים הראשונים למעצרו נמנעה ממנו הזכות להיפגש עם עורך דינו בהוראת בית המשפט - נוהג נפוץ בעבירות ביטחוניות שפוגע בזכויות החשודים.

זהותו של העצור, החשדות נגדו ויתר פרטי הפרשה אסורים בפרסום בצו מטעם בית משפט השלום באשקלון. הפרשה הותרה לפרסום בעקבות עתירת "הארץ" ו-ynet, שהוגשה על ידי עורך הדין ירון חנין ממשרד ליבליך-מוזר-גליק.

ההחלטה התקבלה לאחר שנשקל האיזון בין ביטחון המדינה לזכות הציבור לדעת. השופטת בונדה האריכה את צו איסור הפרסום על פרטי הפרשה עד יום חמישי הבא.

עורכי דינו של החשוד, אבי חימי ומשה וייס, מסרו בתגובה כי "למרות הכותרת הבומבסטית, מדובר בחשד שייגמר בקול ענות חלושה. מרשנו הוא אזרח נאמן למדינת ישראל".

 

עבירות ביטחון אזרחות ישראלית פרשייה ביטחונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד