ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"פונים ישירות לתקשורת ומשקרים"

זעם חרדי על ליברמן: "שוקלים לעתור לבג"ץ"

מפלגת ש"ס שוקלת לעתור לבג"ץ בעקבות החלטת שר האוצר אביגדור ליברמן לשלול סבסוד של מעונות יום לאברכים בציבור החרדי. "איווט ליברמן למד על בשרו כמה התקשורת אכזרית, הוא ידע שהוא יהיה מחר בראש הכותרות של פרשת השחיתות ב'ישראל ביתנו', לכן החליט ללכת על הראש של החרדים ובזה תעסוק התקשורת", אמר דרעי

זעם חרדי על ליברמן: "שוקלים לעתור לבג"ץ"
עצרת חרדית. אילוסטרציה צילום: שלומי כהן, פלאש 90

מפלגת ש"ס שוקלת לעתור לבג"ץ בעקבות החלטת שר האוצר אביגדור ליברמן לשלול סבסוד של מעונות יום לאברכים בציבור החרדי. "בודקים אפשרות של בג"ץ, אבל ראינו את הנטייה נגדנו. עיוורים מהשנאה נגד נתניהו. מהפחד שהוא יחזור הכול מותר. מי שחושב שזה נועד ללחוץ כדי שניכנס לממשלה הוא תמים. ליברמן שם 'וטו', ובנט משקר, לא פנו אלינו. ימינה מנסה לפגוע כמה שיותר ביהדות, ולהעריב ילדים", אמר הערב (רביעי) יו"ר ש"ס אריה דרעי.

דרעי התראיין הערב לכלי תקשורת רבים, בעקבות ההחלטה של ליברמן. בראיון ל'קול חי' אמר דרעי: "איווט ליברמן למד על בשרו כמה התקשורת אכזרית, הוא ידע שהוא יהיה מחר בראש הכותרות של פרשת השחיתות ב'ישראל ביתנו', לכן החליט ללכת על הראש של החרדים ובזה תעסוק התקשורת. אין לבנט, סילמן ושקד שום השפעה, לא סופרים אותם בשום צורה, היחיד שיש לו השפעה על איווט - זה יאיר לפיד".

"אנחנו בודקים את כל האפשרויות להילחם בגזירה של ליברמן, גם כשהסיכויים קטנים, ניאבק ונילחם. אם צריך גם נגיש בג"צ. לכולנו ברור היום שליברמן מנהל את הממשלה, כולנו גם מכירים את ההסכם של ליברמן שדרש לשלוח את החרדים לאופוזיציה לשנים. בנט משקר, הוא לא פנה אלינו, הוא משקר כמו שעידית סילמן משקרת שפנתה לליברמן, הם פונים ישירות לתקשורת ומשקרים בציניות וצביעות", הוסיף דרעי.

דרעי הבהיר גם כי "אם הייתם נותנים במה בשידור לאותם צבועים שרודפים אותנו, לא הייתי עולה לשידור. ההצלחה שלנו זה אך ורק בגלל האחדות החרדית באופוזיציה, אנחנו עובדים יחד כגוש. בכלל כל האופוזיציה מאוחדת ומלוכדת".

יו"ר ש"ס לא רצה להתעמק בפיטורי חברי מועצה חרדים בעיריית בית שמש, ואמר: "לא רוצה להיכנס לכל סיפור בית שמש, רק חושב שכדאי לזכור למה הפסדנו שם את ראשות העיר. היה לנו שם ראש עיר חרדי, לצערי היו חרדים שחשבו שבלוך תשיג לנו יותר".

"צריך לזכור את הפשע הגדול", הצהיר דרעי, "מפלגתו של בנט, זו המפלגה הדתית הראשונה שנתנה לרפורמים מעמד רשמי ומינתה רבאי רפורמי ליו"ר ועדת חוקה. השר הדתות שלהם אומר בלי בושה לרבנים הראשיים: אני מכבד אתכם אבל חולק עליכם. אבדה הבושה".

עתירה לבגץ אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד