י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
קרבות על חשבון חיי אדם

עימותים בין השרים בממשלה • "את תוקפת כל היום בתקשורת"

בעקבות העלייה בתחלואה וחזרתו של גל רביעי, משרד הבריאות דורש ומקבל החלטות למניעת ההתפשטות; שרת החינוך שידועה מאז ומעולם כמקלה בעניין, מבקרת בדיונים את השר שמתרעם ותוקף: "תפסיקי להגיד כל היום מה לא" | היא משיבה בחזרה: "מדליפים כל היום לתקשורת"

עימותים בין השרים בממשלה • "את תוקפת כל היום בתקשורת"
השבעת הנשיא הרצוג בכנסת צילום: ישי ירושלמי

ברקע המשברים בקואליציה שנחלה כישלון עם חוק האזרחות ונאלצה להסיר אמש מסדר היום את הוועדה למעקב אחר בנות שדוחות שירות צבאי מטעמי דת, הערב (רביעי) מדווח על עימות בממשלה בין שני שרים, שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון מ'תקווה חדשה' ושר הבריאות ניצן הורביץ, יו"ר מפלגת 'מרצ'.

על פי הדיווח ב'חדשות 12', השניים התעמתו בעקבות ביקורתה של הראשונה על ההחלטות שמקבל ומפרסם משרד הבריאות, שמחמירות מדי לטעמה למרות העלייה הגוברת מיום ליום בתחלואה.

שר הבריאות הורוביץ ביקר את שאשא-ביטון, לאחר שדבריה הביקורתיים כלפי החלטות ואנשי משרד הבריאות מפורסמים בתקשורת: "את תוקפת כל היום בתקשורת את החלטות משרד הבריאות. תפסיקי להגיד כל היום מה לא, תתחילי להגיד גם מה כן".

"אתם במשרד הבריאות אלו שמדליפים כל היום לתקשורת", האשימה בתגובה שרת החינוך את אנשי משרדו של הורוביץ. "אתם מפרסמים בתקשורת החלטות לפני שהשרים עודכנו".

לפני כשבוע וחצי, צוטטה שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון תוקפת את משרד הבריאות, וטוענת כי הוא מגדיל את מספר הבדיקות: "יש גורמים במערכת הבריאות שבכוונה משמרים את ההיסטריה".

"יש גורמים במשרד הבריאות שזורעים בהלה במטרה להאיץ את פרויקט חיסוני הילדים", צוטטה שאשא-ביטון ב'חדשות 12'. "הם מנפחים את מספר הבדיקות והנתונים מזנקים".

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס לאחר מכן בביקורו באחד ממתחמי החיסונים יחד עם בכירי מערכת הבריאות, ותקף במרומז את שאשא-ביטון: "אין בסיס לטענה שמנפחים את הנתונים".

יפעת שאשא ביטון ניצן הורוביץ קורונה ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד