ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
אנטישמיות ללא הפסקה

צפו: המשטרה מחפשת חשוד שתקף חסיד עם קרש

אברך חסידי צעיר הותקף לאור יום ברחובה של וויליאמסבורג על ידי אנטישמי שהיכה אותו עם קרש ובאגרופים. המשטרה פרסמה תיעוד ממצלמת אבטחה מהשניות שקדמו לתקיפה ומבקשת את עזרת הציבור • צפו

צפו: המשטרה מחפשת חשוד שתקף חסיד עם קרש
צללית. אילוסטרציה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

משטרת וויליאמסבורג מחפשת אחר חשוד שתקף עובר אורח חסידי בן 25, לאור יום, לאורך רחוב מרטין לותר קינג בוויליאמסבורג. על פי הדיווח של ארגון השומרים המקומי, החשוד צעק הערות אנטישמיות ואז הסתובב, הכה את הקורבן בגבו עם קרש עץ, ולאחר מכן נתן לו מספר אגרופים ונמלט מהמקום.

הקורבן סירב להתפנות לטיפול רפואי. דובר המשטרה אמר כי החשוד עדיין מסתובב חופשי והחקירה נמשכת על ידי היחידה ל'פשעי שנאה' של ניו יורק. החשוד תואר כגבר כהה, בן 30 בערך ושיער שחור קצר. הוא נראה לאחרונה לובש חולצה שחורה, מכנסיים אדומים ונעליים אפורות.

התקיפה הנוכחית היא המשך של סדרת תקיפות והתנכלויות נגד יהודים חרדים, כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', רבים מהאוטובוסים הצהובים שמוכרים בארה"ב כאוטובוסים של תלמודי תורה בשכונות החרדיות בברוקלין, הושחתו בין ראשון לשני בלילה, בנוסף למשאיות בבעלות חרדית שהושחתו גם הם בשני חניונים בשדרת דוויז'ן, ובשדרת קנט.

בצילומי מצלמות אבטחה שמותקנות בתוך האוטובוסים נצפו חלק מהאנטישמים באחד האוטובוסים, כשהם מרססים כתובות נאצה ומשחיתים אותם.

ארגון השומרים של וויליאמסבורג בשיתוף עם המשטרה מנסים לאתר את העבריינים. עד כה ללא הצלחה.

וויליאמסבורג תקיפת חרדי אנטישמיות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד