י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
קרב בלימה

יוטל סגר בחודש תשרי? נחשף מסמך פנימי במשרד רה"מ

בעקבות העלייה בתחלואה, ולמרות אי הטלת מגבלות דרסטיות כעת, לאחר ישיבת קבינט הקורונה אמש, מסמך פנימי שהוכן במשרד ראש הממשלה המגלה על היערכות לסגר שיוכרז במהלך חודשי החגים

יוטל סגר בחודש תשרי? נחשף מסמך פנימי במשרד רה"מ
תפילת שחרית מוזיקלית לחג סוכות בבית שמש צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

במהלך ישיבת הקבינט שהתקיימה אתמול (רביעי) הוחלט על פעולות נוספות לצמצום התחלואה ועצירת התפשטות הזן דלתא, ללא החלת מגבלות דרסטיות בשלב זה. בדיון נקבע כי אסטרטגית "הבלימה הרכה" תימשך, תוך פגיעה מינימלית בכלכלה ובשגרת החיים.

הבוקר חשפו בגל"צ כי למרות אי הטלת מגבלות דרסטיות כעת, מסמך פנימי שהוכן במשרד ראש הממשלה מגלה על היערכות לסגר שיוכרז במהלך חודש החגים.

בדיווח בגל"צ נאמר כי: במסמך פנימי נכתב כי יש להודיע כבר עכשיו לציבור אילו הגבלות עלולות להיות מוטלות על הציבור בחגי תשרי ואחרי תשעה באב, כאשר ההיערכות היא גם להטלת הגבלות על אירועים, במטרה להכין את הציבור מראש.

בתוך כך הבוקר דווח כי בבית החולים רמב"ם בחיפה נפטר הלילה קשיש כבן 86 שחלה בנגיף הקורונה. הקשיש, שחוסן פעמיים נגד הנגיף, הוא הנפטר הראשון בגל התחלואה הנוכחי. בישראל לא נפטרו עוד חולי קורונה במהלך השבועיים האחרונים.

עוד דווח כי ביממה האחרונה זוהו בישראל 521 חולי קורונה חדשים אובחנו בישראל, כאשר אחוז הבדיקות החיוביות עמד על 0.7%, כמו כן, במדינה ישנם 38 חולים במצב קשה, שמתוכם 17 במצב קריטי ו-16 מונשמים.

חגי תשרי קורונה משרד ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד