י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
גזירת המעונות

בן-גביר: "השתיקה בקואליציה - אחד הצעדים המחפירים ביותר"

לאחר ששר האוצר החליט על הפסקת הסבסוד למעונות לילדי האברכים, יו"ר 'עוצמה יהודית' תקף את שתיקת חברי הקואליציה לנוכח ההחלטה השערורייתית: "תירשם בספרי הה היסטוריה של מדינת ישראל" | בנוסף עקץ את ליברמן: "לא הבנתי אם הוא דואג לילדים או לא"

בן-גביר: "השתיקה בקואליציה - אחד הצעדים המחפירים ביותר"
איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן גביר תקף היום (חמישי) את חברי הקואליציה, על שתיקתם לנוכח 'גזירת המעונות' של שר האוצר אביגדור ליברמן נגד לומדי התורה.

בן גביר התייחס לשתיקה של חברי הקואליציה יממה לאחר ההודעה על קיצוץ ושלילת הסבסוד למעונות היום לילדי אברכים, וביקר על כך. בנוסף, הוא עקץ את שר האוצר ליברמן.

"השתיקה המביכה של כל הקואליציה מול הפגיעה האנושה של ליברמן בציבור החרדי רגע לפני פתיחת שנה"ל", כתב והמשיך, "תירשם בספרי ההיסטוריה של מדינת ישראל כאחד הצעדים המחפירים ביותר".

"‏לא הבנתי אם ליברמן דואג לילדים או לא: מצד אחד סידר את הבת שלו עם 7 מיליון שקל, מצד שני מבטל הנחות לילדי המעונות", עקץ בן-גביר.

יצוין, כי בשונה ממפלגות הימין והמרכז בקואליציה - דווקא במפלגת השמאל הקיצונית 'מרצ', כן הגיבו וביקרו את החלטתו של ליברמן.

כזכור, בן גבירגם הגיב אמש להחלטתו השערורייתית של ליברמן וכתב: "הגזענות של ליברמן מוציאה אותו מדעתו. החלטתו האטומה של ליברמן בגיבוי בנט שקד, לפגוע בציבור החרדי, פוגעת קודם כל בילדים עצמם וחבל שליברמן לא מבין זאת".

"אם לשר האוצר חסר כסף בקופת המדינה, שיבקש ממועצת השורא שתקצה לו חלק מתקציב ה- 53 מיליארד שקל שהעניקה הממשלה לאחים המוסלמים", סיכם.

איתמר בן גביר אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד