כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
שידור חי

שידור חוזר מהמעמד המיוחד על קברו של התנא רבי חנינא בן דוסא

מאז פרסום הסגולה המיוחדת וסדרי הלימוד והתפילה המיוחדים על קברו של התנא רבי חנינא בן דוסא, על ידי הגה"צ רבי מרדכי שמואל אדלשטיין, רבים פנו אל משרדי ארגון "חנינא בני" שנטל על עצמו לקיים מידי ליל שישי את הסגולה הבדוקה והמנוסה • צפו בשידור החוזר ממעמד התפילה בליל שישי הקודם והשאירו שם לברכה לקראת התפילה הקרובה

שידור חוזר מהמעמד המיוחד על קברו של התנא רבי חנינא בן דוסא
הגרמ"ש אדלשטיין צילום: יח"צ

בליל שישי האחרון התקיים מעמד תפילה מיוחד על קברו של התנא רבי חנינא בן דוסא, על ידי הגה"צ רבי מרדכי שמואל אדלשטיין. בעקבות פרסום הסגולה, פנו רבים למשרדי הארגון וביקשו להשתתף באמצעות מנין האברכים ת''ח מופלגים בסדר הלימוד והתפילה המיוחדים, באמצעות תרומה של חלות ויין לכבוד שבת המועברים למשפחות עמלי תורה. בהנהלת הארגון בראשות הרב ישעיהו סילבר השקיעו מאמצים רבים לדאוג לכל הפונים הרבים הזקוקים לישועה בכדי שיוכלו להשתתף בתפילה בחצות הלילה, כפי הכוונת הגרמ''ש אדלשטיין איך לקיים את הסגולה.

צפו בשידור החוזר ממעמד הלימוד והתפילה>>

בארגון חנינא בני מציינים שמכתבו המיוחד של הגה"צ רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א, אודות הסגולה שהיא בדוקה ומנוסה, עורר אף הוא הדים נרחבים. במכתבו כותב הגרמ"ש שליט"א: "בהיות ונודע במסורת ברורה מהקדמונים, מקום ציונו של התנא הקדוש רבי חנינא בן דוסא ואשתו זיעועכי"א אמן, בכפר עראבה שבגליל, ובוודאי שהוא מקום מסוגל לתפילה ולפעול ישועות בכל העניינים. וכבר נושעו רבים בזכותו של התנא הקדוש וכדאיתא בחז"ל (תענית כ"ד)  אר"י א"ר כל העולם ניזון בשביל חנינא בני וכו'. אולם כדי לחזק כח התפילות שיפעלו יותר, לעורר הרחמים ולפעול ישועות, ראוי גם להפריש איזה סך לצדקה, ובפרט לצורכי שבת כמו חלות ויין עבור הנזקקים, וראוי שיהיה לכל הפחות כמניין 'חנינא', שהוא סך קי"ט שקלים, ובוודאי שכל המוסיף מוסיפים לו".

את מכתבו מסיים הגרמ"ש שליט"א: "ובטוחני שיועיל הדבר לפעול ישועות אף שלא כדרך הטבע והוא בדוק ומנוסה".

בארגון 'חנינא בני' מספרים כי סיפורי מופתים רבים מתגלגלים אודות הישועות למעלה מדרך הטבע, עבור מי שהתפללו עבורו בתפילה המיוחדת על הקבר. סיפורים רבים אודות מעוכבי שידוך, פרנסה בריווח, חינוך הילדים, מציאת עבודה, רפואה שלא כדרך הטבע, לזכות לפרי בטן ועוד סיפורים רבים הגיעו למשרדי הארגון ע"י אלו שעבורם התקיימה התפילה המיוחדת וזכו לראות בחוש ישועות למעלה מדרך הטבע.

ניתן להשאיר שם לברכה בתפילה הקרובה>>>

רבי מרדכי שמואל אדלשטיין מעמד תפילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד