י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המבצר נפל

ערוץ 20 תובע מהעיתונאי 140 אלף ש"ח, זו הסיבה והתגובה

עיתונאי 'הארץ' עקץ את 'ערוץ 20' ופרסם בחשבון הטוויטר שלו לאחר הקמת הממשלה החדשה תיעוד, בו לכאורה נראה פרסום של ערוץ 20 המזמין את צופיו לצפות בשידור חי של ראש הממשלה בנימין נתניהו בנמל התעופה, בערוץ 20 נפגעו והגישו תביעה

ערוץ 20 תובע מהעיתונאי 140 אלף ש"ח, זו הסיבה והתגובה
חיים לוינסון צילום: Moshe Shai/FLASH90

'ערוץ 20' נגד עיתונאי הארץ חיים לוינסון: לאחר שזה האחרון עקץ את ערוץ 20 ופרסם בחשבון הטוויטר שלו לאחר הקמת הממשלה החדשה, תיעוד, בו לכאורה נראה פרסום של 'ערוץ 20' המזמין את צופיו לצפות בשידור חי של ראש הממשלה בנימין נתניהו בנמל התעופה. 

בערוץ 20 נפגעו מהדימוי השלילי שדבק בהם, כאילו הם אינם מודעים לחילופי השלטון בישראל, ובתגובה הגישו תביעה בסך 140 אלף ש"ח, בטענה: "עיתונאים לא מזייפים תוכן", כך על פי הדיווח באתר העין השביעית.

לוינסון בתגובה, ציטט 2 קטעים נבחרים מכתב האישום והגחיך אותם. בקטע הראשון ציטט את סעיף מספר 10, האומר: "הפרסום המזויף, הציג את ערוץ 20 כגוף שידור קיקיוני, הזוי, המצוי בשוליים הסהרוריים, שכופר ביסודות השיטה הדמוקרטית לפיה ממשלה שזוכה לאמון הכנסת היא ממשלה חוקית; וכמי שקורא במרומז לאזרחי ישראל לסרב להכיר בממשלה הנבחרת והשלטון החדש, למצער, הוא הציג את ערוץ 20 - גוף המשדר אקטואליה - באורח מבזה משפיל ונלעג, משל הבשורה על חילופי השלטון חמקה מעיניו".

ובקטע השני ציטט לוינסון את סעיף מספר 11 הטוען: "לאחר שיצר מר לוינסון את הפרסום המזויף - אליו, כאמור, הוא שידך את הסמליל של ערוץ 20 ואת תמונתו של מר נתניהו - הוא כתב ציוץ נוסף, ובו הוא לעג לפרסום של עצמו: "ממליץ לכולם לראות. עזבו את ערוצי התעמולה".

לוינסון עקץ את ערוץ 20 וצייץ: "באמת הרבה זמן לא הוגשה נגדי תביעה מפגרת. בהצלחה לצדדים. (מקווה שהביטוי מפגרת לא יביא לתביעה נוספת)", עוד הוסיף: "מה שעצוב לי, שעורכי הדין שכתבו את הפסקה הזו בתביעה נגדי הם בוגרי אוניברסיטה ולא מכללה. המבצר נפל".

לסיכום ציין לוינסון: "זאב ודור ליאונד ייצגו אותי מול ערוץ 20. יהיה כיף".

הארץ ערוץ 20 חיים לוינסון תביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד