י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נתפסו 'על חם'

תיעוד: מרדף ומעצר של חוליית גנבי הרכב

חברי חוליית גנבי רכב שפעלה באזור הדרום, נעצרה בתום פעילות מיוחדת של המשטרה | החולייה, לפי החשד, גנבו כ-30 כלי רכב מסוג טיוטה  והעבירו אותם ליהודה ושומרון לצורך מכירתם או פירוקם | צפו בתיעוד

תיעוד: מרדף ומעצר של חוליית גנבי הרכב
מעצר חברי החולייה צילום: דוברות המשטרה

במסגרת חקירה סמויה שהתנהלה בחודשים האחרונים ובמהלכה הופעלו אמצעים טכנולוגיים ומגוון אמצעים נוספים, אתמול (רביעי) נעצרו חברי חוליית גנבי רכב בעת שעשו דרכם עם רכב גנוב מאזור באר שבע לשטחי יהודה ושומרון.

מהחקירה עולה כי חברי החולייה פעלו מתחילת השנה באזור דרום הארץ ועסקו בעיקר בגניבת כלי רכב מסוג טיוטה שהובילו לשטחי יהודה לצורך פירוקם או מכירתם.

החשודים נעצרו 'על חם' בפעילות מבצעית וממוקדת של שוטרי מחוז ש"י וכוחות יס"מ. במשטרה מציינים כי החשודים נעצרו בעקבות פריסה מבצעית ונכונה של הכוחות בשטח - בעת ששהו בכלי רכב ואשר ששימשו על פי החשד כמובילים.

שני חשודים פלסטינים, בשנות ה-30 תושבי חברון נעצרו לחקירה ובהתאם לצורכי החקירה יובאו לדיון בבימ"ש צבאי וצפויים מעצרים נוספים.

"בחודשים האחרונים היחידה מיקדה פעילותה בעיקר במישור המודיעיני והפעילה מגוון אמצעים טכנולוגיים מתקדמים במטרה להתחקות אחר חברי החולייה, לתפיסתם וזאת תוך איסוף ראיות שישמשו להבאתם לדין ומצוי הדין עימם", אומר מפקד היחידה רפ"ק יניב אוחנה.

"אנו נמשיך למקד את פעילותנו יחד עם יתר כוחות הביטחון למיגור תופעת גניבות כלי רכב ורכוש במטרה להעלות את ביטחונם של תושבי האזור", הוסיף אוחנה.

מרדף גנבי רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד