י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
אחראית למתיחות בליכוד

'הפכה חזקה מדי': האם נתניהו יפטר את היועצת הפוליטית?

נתניהו שוקל לפטר את היועצת הפוליטית הקרובה שלו, חני בליוייס, שמשמשת באופן רשמי כמזכירת לשכת נתניהו במצודת זאב. היא אחת הוותיקות והמקורבות לנתניהו המלווה אותו מאז תחילת דרכו הפוליטית, ונחשבת גם לאשת אמונה של רעייתו. מנגד, בליכוד מסרו כי "הידיעה איננה נכונה"

'הפכה חזקה מדי': האם נתניהו יפטר את היועצת הפוליטית?
בנימין נתניהו צילום: Amir Levy/Flash90

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו שוקל לפטר את היועצת הפוליטית הקרובה שלו, חני בלייוייס - כך אומרים גורמים בליכוד, שצוטטו על ידי טל שלו ב'וואלה'. בלייויס, שמשמשת באופן רשמי כמזכירת לשכת נתניהו במצודת זאב, היא אחת הוותיקות והמקורבות לנתניהו המלווה אותו מאז תחילת דרכו הפוליטית, ונחשבת גם לאשת אמונה של רעייתו. מנגד, בליכוד מסרו כי "הידיעה חני בלייווייס איננה נכונה".

על פי הדיווח, נתניהו שוקל לפטר אותה לאחר ביקורת פנימית במפלגה שצפה בשבועות האחרונים על התנהגותה והתנהלותה של בליוויס כלפי פעילים וח"כים בליכוד, וכן על תנאי ההעסקה שלה ושל יועצים ובעלי תפקידים נוספים, ברקע הגירעון הגדול במפלגה, שמוערך בכ-80 מיליון שקלים.

כמו כן, הבוקר (חמישי) נודע כי מנכ"ל הליכוד, צורי סיסו, זימן את שני עוזריה של בלייויס לשימוע לפני פיטורים. המהלך נועד להראות לבליוויס "את הדרך החוצה" ונתניהו שוקל לסיים גם את עבודתה. כך לפי גורמים בליכוד.

אותם גורמים ציינו כי יחד עם זאת, ייתכן ובלייויס תצליח לבלום את המהלך בשל קרבתה ונאמנותה לבני הזוג נתניהו.

בליוייס היא אחת היועצות הוותיקות בסביבת נתניהו, והיא עובדת אצלו עוד מראשית ימיו בליכוד בסוף שנות ה-80 של המאה הקודמת, "יחד עם זאת", טוענים גורמים בליכוד, "בלייוייס 'הפכה חזקה מדי', והיחס שלה כלפי פעילים, ח"כים ושרים פגע בנתניהו".

לטענתם, בלייוייס מעורבת בשנים האחרונות גם בהחרפת היחסים בין נתניהו לגדעון סער וזאב אלקין שעזבו את הליכוד והקימו את תקווה חדשה, וגם עם בכירי ליכוד אחרים כמו יולי אדלשטיין וניר ברקת. עוד כי קיימות מתיחות עם מנכ"ל הליכוד צורי סיסו, שפועל כעת לסיום העסקתה. ואולם, לפי ההערכה בליכוד, בני הזוג נתניהו עשויים לעצור את המהלך בשל נאמנותה.

בנימין נתניהו יועצת ראש הממשלה פיטורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד