י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בת ה-12 ממתינה בקוצר רוח

אסון מיאמי: גופתו של הרופא נמצאה תחת ההריסות; אחיו נעדר

שבועיים אחרי קרות האסון הנורא במיאמי, זוהתה בין 60 הנספים שאותרו עד כה - גופתו של ד"ר יעקב ראובן כהן ז"ל מאלבמה. אחיו הד"ר בראד, עדיין מוגדר נעדר תחת ההריסות 

אסון מיאמי: גופתו של הרופא נמצאה תחת ההריסות; אחיו נעדר
ההריסות \ האחים כהן צילום: Miami Dade Fire Rescue

שבועיים לאסון מיאמי: גופתו של ד"ר יעקב ראובן (גארי) כהן ז"ל, רופא יהודי ממדינת אלבמה בארה"ב, נמצא תחת ההריסות.

כהן, רופא ממרכז הרפואי טוסקאלוזה, אלבמה, ביקר בפלורידה את אביו, אשר הינו חולה סופני. הוא שהה בדירה שבבעלות אחיו, ד"ר בראד כהן, שעדיין נעדר. "אנו פועלים להחזירו לבירמינגהם אלבמה", אמר הרב יוסי פרידמן מבית חב"ד באלבמה, שהיה רבו של המנוח בכל צעד ושעל. "כל המשפחה בהלם", תיאר.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, משפחת כהן התפרסמה לאחרונה, לאחר שאלישבע כהן, בתו בת 12 של ד"ר בראד כהן ואחייניתו של ד"ר גארי כהן ז"ל, פגשה בשבוע שעבר את הנשיא ג'ו ביידן בביקורו בסורפסייד וריגשה את העולם בשיחתה איתו.

ראש מחוז סורפסייד במיאמי, צ'רלס בורקט, אמר לעיתונאים כי הרגע המרגש ביותר בביקורו של ביידן בסופ"ש שעבר, היה כשסיפר לנשיא את סיפורה של אלישבע שתמונתה עם הנשיא של המעצמה הגדולה בעולם פורסמה ברשתות החברתיות על ידי רשת CNN, על פי הדיווח ברשת NBC, חייה של אלישבע ניצלו, מאחר שלא שהתה באותו בית עם אביה, אלא בבית אמה שמתגוררת בבניין סמוך.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אלישבע כהן בת ה-12, בתו של ד"ר בראד, שנעדר כאמור תחת ההריסות, עמדה בסמוך למקום הטרגדיה בסורפסייד, בשעת לילה מאוחרת של יום חמישי, עת ארע האסון, לפני כשבועיים וקראה תהילים כשראש המחוז של סורפסייד צ'ארלס בורקט ניגש אליה.

"ראיתי את הילדה הקטנה הזו בעבר, ואני יודע בוודאות כי דיברנו בעבר", סיפר ראש המחוז. "היא ישבה בכיסא לבדה כשאף אחד לא נמצא בסביבתה, והתפללה ואני שאלתי אותה, איך את? את בסדר? היא הקריאה לעצמה תפילה יהודית, ישבה באתר שבו ככל הנראה נמצא אחד מהוריה. וזה באמת שבר אותי, אני אמצא אותה ואני אגיד לה שכולנו כאן בשבילה", סיפר אז ראש המחוז בורקט.

אסון מיאמי רופא קריסת בניין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד