ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מדוע סירב?

בכיר בליכוד חושף: נתניהו ביקש ממני להיות ראה"מ

שבועות לאחר השבעת ממשלת השינוי, יו"ר הכנסת לשעבר יריב לוין טען כי יו"ר האופוזיציה היה מוכן לוותר על כהונתו כראש ממשלה ראשון ברוטציה בזמן המו"מ עם סער ובנט - ואף הציע לו את התפקיד | אך הוא מנמק מדוע סירב: "סירבתי כי אני חושב שיש לי עוד מה ללמוד"

בכיר בליכוד חושף: נתניהו ביקש ממני להיות ראה"מ
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בראיון ראשון מאז השבעת הממשלה, אתמול (חמישי) אישר יו"ר סיעת 'הליכוד' יריב לוין את הדיווחים בעבר, כי בזמן המגעים לממשלת ימין, נתניהו הציע לו לכהן כראש ממשלה.

לוין סיפר כי יו"ר האופוזיציה הנוכחי הציע כי הוא יכהן ראש הממשלה במקומו, כדי לאפשר ליו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער להצטרף לממשלה. אך לוין הודה שהוא סירב להצעה, כיוון שאין לו מספיק ניסיון כדי לכהן בתפקיד.

"סירבתי כי אני חושב שיש לי עוד מה ללמוד ויש לי עוד ניסיון לצבור", סיפר ב'חדשות 13'. "נתניהו שלח אותי ואחרים להציע גם לבני גנץ וגם לגדעון סער וגם לנפתלי בנט להיות ראשי ממשלה ברוטציה ראשונים".

לוין המשיך: "הוא הסכים לקיים פריימריז, הסכים אפילו לבחור במרכז בהליך מהיר. הוא אפילו היה מוכן להעביר לסער רשימה של שמות, אך זה פסל את כולם וברגע שבאה אליו ההצעה הזו הוא רץ וחתם עם הצד השני".

"הם איבדו את כל הציבור שהיה להם, הם רימו את כל הציבור שהיה להם. אין להם שום ערך מוסף ואין להם שום יכולת. לבנט אין עתיד פוליטי", תקף את שקד ובנט.

מלשכת סער מסרו בתגובה: "הדברים שנטענו על ידי לוין בריאיון כאילו הוצעו לסער בזמן המשא ומתן - אינם נכונים".

בנימין נתניהו הליכוד יריב לוין גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד