י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ירידה במאומתים ובמונשמים

החמרה בהגבלות הקורונה: בידוד לכל השבים מחו"ל ל-24 שעות

משרד הבריאות מודיע כי החל מיום שישי הבא - כל השבים מחו"ל יחויבו בבידוד של 24 שעות או עד לקבלת תוצאת בדיקה שלילית, כולל מחוסנים ומחלימים. בנוסף עודכנה רשימת המדינות האדומות מוכות הקורונה שנאסרה הטיסה אליהן | אחרי 3 ימים; ירידה במניין המאומתים היומי

החמרה בהגבלות הקורונה: בידוד לכל השבים מחו"ל ל-24 שעות
נתב"ג צילום: נתי שוחט, פלאש 90

בצל העלייה בתחלואה והחשש מהתפרצות משמעותית, משרד הבריאות מודיע היום (שישי) על החמרה בהגבלות על כל השבים מחו"ל. השבוע התקיימה הערכת מצב בכל הנוגע לפרצות הקיימת בנתב"ג, בה הוחלט שורת הגבלות.

ההחלטה המשמעותית ביותר תחול על כל השבים מחו"ל שיאלצו להיכנס לבידוד של 24 שעות לכל היותר, או לחלופין קבלת תוצאה שלילית בבדיקת קורונה. הסיבה לכך נעוצה במקרים רבים בהם אזרחים שנכנסו לישראל וקיבלו תשובה חיובית - רק מספר ימים לאחר שנחתו

בנוסף, משרד הבריאות עדכן כי בהתאם להערכת מצב שהתקיימה ובכפוף לאישור הממשלה, החל מיום שני הקרוב, 12.7.21, יתווספו המדינות אוזבקיסטן ובלרוס לרשימת המדינות ברמת סיכון מרבי. לפיכך, הרשימה תכלול את המדינות: אוזבקיסטן, ארגנטינה, בלרוס, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו ורוסיה.

במשרד הבריאות מזכירים, כי על-פי התקנות אסורה יציאת אזרחים ותושבים ישראלים - למעט חריגים אשר אושרו על-ידי וועדת חריגים - למדינות ברמת סיכון מרבי, ובנוסף, כלל הנכנסים לישראל מכל גיל, כולל מחלימים ומחוסנים, ממדינות אלו, מחוייבים בבידוד על-פי נהלי משרד הבריאות בעת כניסתם ארצה.

יחד עם זאת החל מיום שישי כלל הנכנסים לישראל מכל גיל, כולל מחלימים ומחוסנים. ממדינות באזהרת מסע חמורה, יידרשו גם הם בבידוד בעת כניסתם ארצה. יודגש, מדובר במדינות שלא חל איסור יציאה אליהן, אלא חובת בידוד בחזרה.

בתוך כך יצוין כי אחרי שלושה ימים - מספר המאומתים היומי ירד מ-500, כשאתמול התגלו 450 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה מתוך כ-66,500 בדיקות שבוצעו. שיעור הבדיקות החיוביות עמד על 0.7%.

מספר החולים מאושפזים בבתי החולים במצב קשה עומד על 39, מספר המונשמים ירד ל-12. מניין המתים עלה ל-6,434 בני אדם. שתי ערים מוגדרות "אדומות" נכון להיום לפני תוכנית הרמזור והם; מעלה אדומים וכפר יונה. 

נתב"ג בידוד ביתי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד