י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הקרב על שיקלי

הח"כ טוען: זו הסיבה שאיילת שקד הפסידה

לאחר שהוא וגושו הפילו את חוק איחוד המשפחות, חבר הכנסת יואב קיש מ'הליכוד', שהיה מעורה בשיחות השכנוע עם שיקלי כדי להתנגד, סיפר מה גרם לאחרון להצביע איתם | לדבריו, "שקד לא אמרה את האמת - לכן היא הפסידה". בנוסף תקף אותה: "עצוב לראות לאן הידרדרה"

הח"כ טוען: זו הסיבה שאיילת שקד הפסידה
ח"כ יואב קיש צילום: דוברות הכנסת

בסופו של שבוע שבו זכתה האופוזיציה לניצחון ראשון עם הפלת חוק איחוד המשפחות, חבר הכנסת יואב קיש, ממפלגת 'הליכוד', מי שכיהן כסגן שר הבריאות בממשלה הקודמת, מספר על שיחות השכנוע שקיים מאחורי הקלעים עם ח"כ עמיחי שיקלי, היחיד שנותר נאמן לבוחרי 'ימינה'.

"באותו הלילה שבין שני לשלישי", סיפר קיש בחשבון הפייסבוק שלו. "מצאתי את עצמי נאבק ומתווכח ארוכות עם שקד, לצידו של שיקלי, ומנסה להבין ממנה מהי מהות השינוי שביצעה בחוק ומהם הסיכומים של הקואליציה".

קיש טען: "שקד הפעילה את כל המניפולציות האפשריות ובעצם עשתה הכול מלבד אחד - היא לא אמרה את האמת. לכן היא הפסידה".

"לאורך כל התקופה האחרונה טענה שקד שתעביר את חוק האזרחות 'ככתבו וכלשונו' ושהיא מצפה מהאופוזיציה לתמוך בו. אילו זו היתה כוונתה האמיתית, שקד היתה נפגשת עם נציגי הליכוד - אך זה מעולם לא קרה", טען.

"'ככתבו וכלשונו' היה למעשה מסך עשן שנועד להסתיר את האמת הפשוטה", תקף הח"כ מ'הליכוד', "שקד ובנט, יחד עם מזכיר הממשלה שלום שלמה היו במו"מ אינטנסיבי עם מר"צ ורע"מ, שותפיהן לקואליציה, על-מנת להגיע להסכמות".

"שקד ובנט שיקרו פעם נוספת לבוחריהם ולציבור הימין וניסו בעזרת הסברה מאסיבית ותקשורת תומכת למכור את השקר- אלא שהפעם ח"כ שיקלי לא נפל בפח", כתב.

בשבוע שעבר אף פרסמנו את הפוסט שפרסמה חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מ'הליכוד' שבו סיפרה על הצרחות ששמעה מחדרה של איילת שקד על עמיחי שיקלי הסמוך עליה.

עמיחי שיקלי איילת שקד יואב קיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד