י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מסר עוצמתי"

רומז על בנט: כששיקלי ציטט פסוקים מהפרשה

ברקע הדרמה סביב הצבעתו נגד 'חוק איחוד המשפחות' במליאת הכנסת, וההתקפות נגדו מצד מפלגתו לשעבר, חבר הכנסת עמיחי שיקלי כתב פוסט שבו תקף ברמיזות את בנט: "מסר רלוונטי למנהיגי האומה" | הוא ציטט את הפתיחה של פרשת השבוע - פרשת מטות העוסקת ב"לא יחל דברו"

רומז על בנט: כששיקלי ציטט פסוקים מהפרשה
עמיחי שיקלי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שבוע פוליטי סוער, שבו הצביע נגד חוק האזרחות, סמוך לכניסת שבת פרסם חבר הכנסת עמיחי שיקלי מ'ימינה' פוסט שבו העביר מסר לראש הממשלה נפתלי בנט.

שיקלי, שהצביע נגד חוק האזרחות כאמור וגרם להתקפות מצד חבריו ב'ימינה', ציטט רגע לפני שבת פסוקים בפרשת השבוע, פרשת מטות, שהתייחסו להפרת הבטחות. הוא רמז בכך שבנט הפר את הבטחות בחירות בעצם הקמת הממשלה עם הגורמים אנטי ציוניים.

"‏פרשת מטות פותחת במסר עוצמתי ורלוונטי למנהיגי האומה", כתב שיקלי וציטט, "'וידבר משה אל ראשי המטות לבני ישראל לאמר זה הדבר אשר צוה ה' איש כי ידר נדר לה' או השבע שבעה לאסר איסר על נפשו לא יחל דברו'".

"'ככל היוצא מפיו יעשה... שבת שלום", הוסיף חבר הכנסת שיקלי, שעשוי להיות מוכרז כחבר כנסת פורש, מה שיקשה עליו להתמודד לכנסת הבאה באחת המפלגות הקיימות.

לציוץ שלו צירף תיעוד מהמסמך עליו חתם ראש מפלגתו נפתלי בנט ב'ערוץ 20' ערב הבחירות, שבו התחייב שלא לשבת בממשלה עם מפלגת רע"מ.

עמיחי שיקלי פרשת מטות נדר נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד