ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
עימות פנים מגזרי

הח"כ מ'ימינה' תקף וחטף: "עשית מעשה שפל"

חבר הכנסת ניר אורבך מ'ימינה' תקף את יו"ר 'הציונות הדתית' ח"כ סמוטריץ' וטען שהסגנון שלו משפיל, אך "אינו מרגש אף אחד" | חה"כ שמחה רוטמן, ממפלגתו של סמוטריץ׳ הגיב ועקץ: "אף אחד כבר לא יכול להשפיל אותך"

הח"כ מ'ימינה' תקף וחטף: "עשית מעשה שפל"
שמחה רוטמן/ניר אורבך צילום: יונתן זינדל/אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בתוך העימותים בין האופוזיציה לקואליציה וההתקפות ההדדיות ביניהם, אתמול (שישי) התעמתו חברי הכנסת מ'ימינה' ו'הציונות הדתית', שעות לפני כניסת השבת.

חבר הכנסת ניר אורבך, ממפלגת 'ימינה', התייחס לנפילת חוק האזרחות ולהתקפות של בצלאל סמוטריץ׳ כלפי מפלגתו. אורבך טען כי יו"ר 'הציונות הדתית' משתמש בסגנון משפיל, ואמר כי אין לו דרך ארץ.

"‏הסגנון המשפיל של יו"ר 'האיחוד הלאומי' סמוטריץ' כנגד שותפיו לשעבר אינו מרגש אף אחד", צייץ בטוויטר. "מי שחושב אחרת, הוא 'אופורטוניסט חסר מעצורים', "מטומטם' או 'חצוף'".

"אחרי שלקח בשבי את הציונות הדתית, וניכס אותה למפלגה, הוא נואם כאילו אין מחר. דרך ארץ קדמה לתורה", הוסיף חבר הכנסת מ'ימינה'.

חבר הכנסת שמחה רוטמן, ממפלגת 'הציונות הדתית', מיהר להשיב על ההתקפות כלפי ראש מפלגתו: ‏"‎ניר, אף אחד לא יכול להשפיל אותך. עשית מעשה שפל, חברת לתומכי טרור".

לקחת את קולותיהם של האנשים שסמכו עליך והאמינו בך, וגנבת אותם לשמאל", המשיך לתקוף רוטמן, "אל תכעס על מי שמציב בפניך מראה, אם אתה לא אוהב את מה שאתה רואה בה".

אורבך השיב: "‏‎בזמן שאתם באיחוד הלאומי עסוקים בציוצים וחבירה למשותפת כדי להפיל את חוק האזרחות, אנחנו מכשירים את היישוב אביתר ומאשרים את מצעד הדגלים".

"שמחה, מה שאני רואה במראה זה את כל ישראל אחים. שבת שלום וחודש טוב", הוסיף.

ניר אורבך שמחה רוטמן עימות חוק איחוד משפחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד