י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"אדם נורמטיבי"

בשבת: חרדי נעצר בחשד להתעללות בבנו הפעוט

בית משפט השלום בקרית גת האריך בשלושה ימים את מעצרו של האב שנעצר בחשד שגרם חבלות לבנו הפעוט | האב סירב לענות על כל השאלות לאחר שטען כי מדובר בחילול שבת | עורך דינו: "אדם נורמטיבי ללא כל עבר פלילי, ששיתף פעולה עם החקירה כפי שהיה ביכולתו" | השופט מתח ביקורת על המשטרה על כך שלא חקרה שוב האב בצאת השבת | הלילה: המשטרה עצרה גם את האם והיא תבקש בהמשך מבית המשפט להאריך את מעצרה

בשבת: חרדי נעצר בחשד להתעללות בבנו הפעוט
אילוסטרציה צילום: unsplash

אברך חרדי כבן 26, תושב אשדוד, נעצר במהלך השבת, לאחר שלפי החשד גרם חבלות לבנו הפעוט כבן ה-11 חודשים. מי שדיווח למשטרה על המקרה אלו צוותי הרפואה שהוזעקו לבית המשפחה והבחינו בחבלות בראשו של הפעוט. הוא פונה בהמשך לבית החולים אסותא בעיר. הלילה עצרה המשטרה גם את האם והיא תובא בהמשך לדיון בהארכת מעצרה.

לטענת האב, הפעוט נמצא בשלב שבו הוא מתחיל ללכת ונופל - וזה מה שגרם לחבלות בראשו. במשטרה, כך נראה, לא קיבלו את הטענה וביקשו מבית המשפט להאריך מעצרו. בית משפט השלום בקרית גת קבע כי קיים חשד סביר שהאב ביצע את העבירות המיוחסות לו.

פרקליטו של האב, עו"ד אלכסנדר שקלובסקי טען במהלך הדיון כי מדובר באדם "ללא כל עבר פלילי, אדם נורמטיבי ששיתף פעולה כפי שהיה ביכולתו והשיב לשאלות החוקר". יחד עם זאת, ציין עורך הדין כי החשוד לא ענה על כל השאלות מפני חילול שבת.

"בשבת הוא לא יכול לדבר דברים שקשורים לעניין", הסביר עורך הדין בבית המשפט. הוא הוסיף כי התינוק בבית חולים והסבים נמצאים יחג איתו. הוא ביקש לשחרר את החשוד למעצר בית בתנאים מגבילים.

השופט חיים נחמיאס מבית משפט השלום בקרית גת הורה להאריך את מעצרו של האב בשלושה ימים אך מתח ביקורת על המשטרה על כך שלא חקרה שוב את האב בצאת השבת, לאחר שטען כי אינו יכול להשיב על כל השאלות.

"כפי שהערתי לחוקר", אמר השופט, "מן הראוי היה שמיד בצאת השבת יחקרו שוב את המשיב כדי לאפשר לו להשיב לכל השאלות שיישאל, לאור טענתו שעל חלקן לא השיב מחמת השבת. מכיוון שהדבר לא נעשה, אבקש שהדבר ייעשה מיד בגמר הדיון".

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל עצרה היום לחקירה תושב אשדוד בשנות ה 20, לאחר שעפ"י החשד גרם חבלות לבנו הפעוט כבן ה 11 חודשים". במשטרה ציינו כי "החקירה החלה הבוקר בעקבות דיווח שהתקבל מגורמי הרפואה, אודות פעוט שפונה לבית החולים אסותא באשדוד עם חבלה בראשו, והוא עודנו מאושפז".

 

התעללות פעוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד