י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ירידה במאומתים

מדינות נוספות נוספו לרשימת המדינות האסורות לטוס אליהן

אוזבקיסטן ובלארוס יצורפו מחר לרשימת המדינות שהכניסה אליהן אסורה, בינתיים ירידה במספר המאומתים לנגיף קורונה – 455 אובחנו אתמול

מדינות נוספות נוספו לרשימת המדינות האסורות לטוס אליהן
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: פלאש 90

החל ממחר (שני) יתווספו אוזבקיסטן ובלארוס לרשימת המדינות ה"אדומות" ברמת סיכון מרבי, שהכניסה אליהן אסורה. בכך הן מצטרפות אל ארגנטינה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו ורוסיה. לפי התקנות, כל מי שייכנס לישראל מאחת מן המדינות שהוגדרו כך - גם אם הוא מחוסן או מחלים - יהיה חייב לשהות בבידוד מלא. התקנות החדשות יהיו בתוקף עד 25 ביולי. כך מפרסם הבוקר אליאב בטיטו בעיתון 'מעריב'.

נוסף על כך, החל מיום שישי הקרוב תכלול רשימת המדינות שלהן אזהרת מסע את איחוד האמירויות, איי סיישל, אקוודור, אתיופיה, בוליביה, גוואטמלה, הונדורס, זימבבואה, זמביה, נמיביה, פרגוואי, צ'ילה, קולומביה, קוסטה ריקה, קירגיסטאן ותוניסיה. גם תקנה זו תהיה בתוקף עד 25 ביולי. כל הנכנסים לישראל ממדינות אלו יידרשו להיכנס לבידוד, כולל מחוסנים ומחלימים. עם זאת, לא יחול איסור יציאה למדינות הללו. בתוך כך, משרד הבריאות הודיע במהלך השבת כי 455 חולי קורונה אובחנו בישראל ביממה אחת. זוהי ירידה קלה במספר המאומתים היומי, לאחר כמה ימים שבהם נרשמו יותר מ-500 חולים מדי יום. מספר החולים הפעילים עומד כעת על 3,793, 76 מהם מאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ.

מספר החולים שמצבם קשה עומד על 40 ,בהם 14 במצב קריטי, ו-12 מונשמים. עוד עולה מהנתונים כי מספר הקורבנות הכולל עומד על 6,434 מתים מפרוץ הנגיף לפני 16 חודשים.

אדומה מדינות בלארוס קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד