י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
טלטלה בעולם הבריאות

לאחר פרסום דבר החשדות: המנכ"ל עוזב את הדסה

כשבוע לאחר שדירקטוריון בית החולים הדסה זימן את המנכ"ל, לשימוע לפני פיטורים, בטענה שהיה מעורב באי סדרים כספיים. הודיע הפרופסור רוטשטיין כי הוא מוותר על זכות השימוע, ובכינוס שערך לראשי האגפים השונים הוא הודיע כי אורז את חפציו ועוזב את בית החולים

לאחר פרסום דבר החשדות: המנכ"ל עוזב את הדסה
הפרופ' זאב רוטשטיין צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר שורת החשדות שהתפרסמו אודותיו, מנכ"ל בתי החולים הדסה הפרופסור זאב רוטשטיין הודיע הבוקר (ראשון) כי הוא מוותר על זכות השימוע, ובכינוס שערך לראשי האגפים השונים הוא הודיע כי אורז את חפציו ועוזב את בית החולים, כך על פי הפרסום ב-mynet ירושלים.

הודעה זו של הפרופסור מגיעה כשבוע לאחר שדירקטוריון בית החולים הדסה זימן את המנכ"ל, לשימוע לפני פיטורים. כשכזכור לטענת גורמים בהדסה שצוטטו בחדשות 13, רוטשטיין היה מעורב באי סדרים כספיים. בין היתר, החשד נוגע גם להיעדרויות לא מדווחות, טיסות לחו"ל ללא אישור והסתרת מידע מהדירקטוריון.

מדירקטוריון הדסה אמרו עם פרסום דבר החשדות: "הדירקטוריון החליט פה אחד לזמן את פרופ' רוטשטיין לשימוע על מנת לשקול את סיום העסקתו בהדסה. מפאת כבודו של רוטשטיין וחיסיון ההליך לא נוכל לפרט מעבר לכך".

"לנגד עיני הדירקטוריון עומד דבר אחד בלבד והוא עתידו של בית החולים הדסה וטובתם של מאות אלפי החולים המטופלים בו", נמסר עוד.

הפרופ' רוטשטיין לא היה מעוניין להגיב לפרסומים עליו בשבוע שעבר, הבוקר כאמור, הוא הודיע על עזיבת בתי החולים שבניהולו.
זאב רוטשטיין שימוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד