ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"אין סיפור אהבה"

חה"כ מרע"מ: הקו האדום לפירוק הממשלה

חבר הכנסת מאזן גנאים מרשימת רע"מ השותפה בקואליציה של בנט, השמיע בראיון רדיו 'מכאן' זמירות אחרות מזו של ראש הקואליציה שלו "חוק האזרחות גזעני. 20 אלף משפחות סובלות בגללו. אני מתנגד לו. נמנעתי כדי לא להפיל את הממשלה". עם זאת הדגיש: "יש לנו קווים אדומים"

חה"כ מרע"מ: הקו האדום לפירוק הממשלה
מאזן גנאים צילום: Yonatan Sindel/Flash90

למרות שהבטיחו שוב ושוב כי לא יסתמכו על קולות הערבים, הקים נפתלי בנט ממשלה בשיתוף עם מפלגת רע"מ, הוא הסביר קבל עם ומדינה כי המדיניות של הממשלה תהיה ימנית, בשבוע שעבר אף כינה את ממשלתו 'עשר מעלות ימינה' ממשלות הליכוד.

הבוקר (ראשון) חשף עמית סגל כי חבר הכנסת מאזן גנאים מרשימת רע"מ השותפה כאמור בקואליציה של בנט, השמיע בתוכניתו של נאדר אבו תאמר ברדיו 'מכאן' זמירות אחרות מזו של ראש הקואליציה שלו.

על פי הדיווח הבהיר גנאים בראיון: "אני אפרק את הקואליציה אם הממשלה תתקוף את עזה". עוד הוסיף והסביר על החיבור של רשימתו עם הממשלה של בנט: "אין סיפור אהבה בין מנסור עבאס והממשלה החדשה, בנט ונתניהו? שניהם גרועים".

גם חוק איחוד המשפחות עלה בראיון: "חוק האזרחות גזעני. 20 אלף משפחות סובלות בגללו. אני מתנגד לו. נמנעתי כדי לא להפיל את הממשלה". עם זאת הדגיש: "יש לנו קווים אדומים".

מה שלא מבינים ישראלים רבים, היטיב להגדיר זאת חבר הכנסת הערבי בראיון: "התקשורת העברית מגויסת לשירות הממשלה. נמתין כדי לוודא את טיבה של הממשלה החדשה".

מפלגת רע"מ נפתלי בנט ממשלת ישראל קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד