י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הנדסת תודעה

כך שינה אמנון אברמוביץ' את דעתו על הח"כ העריק

בחודש פברואר השנה, קצת לפני הבחירות, שיבח הפרשן אמנון אברמוביץ' את מועמד ימינה ח"כ שיקלי. בסוף השבוע האחרון אותו אברמוביץ' השמיע דברים אחרים לחלוטין

כך שינה אמנון אברמוביץ' את דעתו על הח"כ העריק
אמנון אברמוביץ צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הפרשן הוותיק אמנון אברמוביץ' הוא אולי האינדיקטור המוביל בתקשורת הישראלית להבנת הלך הרוח בשמאל. בסוף השבוע התייחס אברמוביץ' לממשלה החדשה ועלב בח"כ ה"מורד" של 'ימינה' עמיחי שיקלי. ברשת מיהרו להזכיר כי רק לפני מספר חודשים אותו אברמוביץ' שיבח מאוד את אותו שיקלי.

"אתם בוחרים חברי כנסת ולא ראש ממשלה", אמר אברמוביץ' בפברואר השנה. "תבחרו כאלה שמכבדים את הכנסת, שמכבדים את הבוחרים ושאתם יכולים להתגאות בהם", ציין פרשן 'חדשות 12' והתייחס למועמדי מפלגת 'ימינה' בבחירות: "קח למשל את 'ימינה' של נפתלי בנט", יש להם את עמיחי שיקלי שהוא גם איש חינוך מובהק וגם לוחם", התייחס הפרשן למועמד הטרי של 'ימינה' עוד קודם שהחליט למרוד בהחלטת המפלגה להצטרף לממשלת השינוי.

אותו אברמוביץ', תקף בסוף השבוע האחרון את אותו שיקלי אותו טרח לשבח רק זמן קצר קודם הבחירות: "כשאתה לוקח את עמיחי שיקלי" ציין הפרשן, "רק אומר לך שמדובר בבחור מבולבל, בחור בוסרי, וכשאני חושב לעצמי איזה חוסר ידע יש לו בהיסטוריה הפוליטית הישראלית וגם בהיסטוריה הצבאית".

השינוי החד שחל בדעתה של התקשורת הישראלית על ח"כ שיקלי רק כי לא הסכים להצטרף לממשלת השינוי, לא נעלם מעיניהם של גולשים רבים. יועץ התקשורת שלמה פילבר כתב: "קמפיין הסיכול שערכו כלי התקשורת לח"כ עמיחי שיקלי בסופ"ש, הוא חלומו הרטוב של כל ח"כ חדש מהימין. אין מקדם טוב יותר מאשר התקפה מסיבית של כלי התקשורת. זה יוצר אפקט כפול. א. עכשיו כולם מכירים אותך. ב. אם התקשורת כל כך זועמת כנראה שעשית משהו נכון".

אמנון אברמוביץ' עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד