כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ליל בלהות בכנסת

"אובדן עשתונות": שיקלי מגיב לצרחות של שקד

לאחר שחברת כנסת מ'הליכוד' סיפרה כי שמעה ששקד צרחה עליו לפני ההצבעה על חוק האזרחות, חבר הכנסת עמיחי שיקלי לא הכחיש וטען: "היו שם רגעים של אובדן עשתונות" | הוא רמז: "עצוב ששר בכיר יגיע לסיטואציה כזו"

"אובדן עשתונות": שיקלי מגיב לצרחות של שקד
עמיחי שיקלי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בתוך הדרמה סביב הצבעתו על חוק האזרחות בשבוע שעבר, היום (ראשון) חבר הכנסת עמיחי שיקלי הגיב לשמועות כי שרת הפנים איילת שקד צרחה עליו לפני ההצבעה.

שיקלי, שהתמודד עם 'ימינה' בבחירות, אך מאז שהצביע נגד ממשלת השינוי עתידו הפוליטי לא ידוע, התייחס לטענה של חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן מ'הליכוד', שהעידה כי שמעה צרחות מחדרה של שקד לעברו.

‏"היו שם רגעים של אובדן עשתונות לצערי", שיקלי לא הכחיש את הפוסט של גלית ב'גלי ישראל' והמשיך, "אני חושב שזה עצוב ששר בכיר בממשלת ישראל יגיע לסיטואציות כאלה".

כאמור, חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן מ'הליכוד' שיתפה, בסוף השבוע האחרון, בחשבון הפייסבוק שלה ששמעה את שרת הפנים איילת שקד צורחת על שיקלי לפני ההצבעה על חוק האזרחות במליאת הכנסת.

"באחד הלילות הלבנים בכנסת, נכנסתי ללשכה שלי כדי לנוח קצת על הספה. מאוד לא נוחה הספה", פתחה. "מפה לשם נרדמתי על הספה המאוד לא נוחה ברגע בו התיישבתי ואחרי דקה או שתיים התעוררתי לקול צרחות".

גלית המשיכה: "לא צעקות, לא דיבור בקול רם - צ ר ח ו ת. הצרחות היו כל-כך איומות עד שהתקשינו לברור את המילים מהווליום, אבל היו מילים, אלה לא היו סתם צרחות, אלה היו מילים שנצרחות".

"הדלת שלה נפתחה. ולא נפתלי יצא משם אלא עמיחי שיקלי. היא צרחה עליו כמו ברברית כדי שיסכים למכור את המדינה למנסור עבאס", הוסיפה לאחר שסיפרה על ההתבלטות שלה עם העוזר שלה על מי שקד צורחת.

"היא צרחה עליו כדי שהוא יאשר בהצבעה את זכות השיבה השקטה של הפלסטינים לישראל", טענה גלית, "היא צרחה עליו כמו שהיא נעלה את ניר אורבך בשירותים ברגע הקט בו הוא התלבט האם ליישר קו עם ההונאה".

"שום כאבי בטן לא היו שם מעולם אצל איילת. היא הזרוע הביצועית והנחושה ביותר שם בקבוצת ההונאה. אגב, דקות ספורות אחרי כל הצרחות האלה, שיקלי נכנס למליאה והצביע נגד. איזה שאקל השיקלי הזה, יא אללה". סיכמה.

איילת שקד עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד