ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
די לעקיצות

סנו די! תחליב דוחה יתושים ייעודי לתינוקות ולילדים

תינוקות וילדים חשופים לעקיצות יתושים לא פחות ממבוגרים, ואצלם ההסתברות לתגובה אלרגית מקומית באזור העקיצה גבוהה יחסית • סנו מסייעת לתינוקות ולילדים שלכם לעבור את הקיץ בשלום. עם סנו די! 

סנו די! תחליב דוחה יתושים ייעודי לתינוקות ולילדים
סנו צילום: יח"צ

הכיף של העונה החמה רק מתחיל, שמש, טיולים, ים, פירות הקיץ וגלידה הם כולם סיבות נפלאות לצאת החוצה וליהנות מכל מה שיש לעונה החמה להציע. אבל לא רק אנחנו מרגישים את הדחף הבלתי נשלט לצאת החוצה ולהתאוורר, גם היתושים מגיעים ובגדול. ועם היתושים מגיעות העקיצות.

תינוקות וילדים חשופים לעקיצות יתושים לא פחות ממבוגרים, ואצלם ההסתברות לתגובה אלרגית מקומית באזור העקיצה גבוהה יחסית. במצבים כאלה האזור מתנפח, מטריד ומגרד הרבה יותר.

סנו מסייעת לתינוקות ולילדים שלכם לעבור את הקיץ בשלום. עם סנו די! – תחליב דוחה יתושים לתינוקות וילדים להגנה אישית מפני עקיצות, שפותח במיוחד להגנה על עור התינוק והילד מפני עקיצות של יתושים וחרקים מעופפים אחרים.

המוצר מותאם לעורם הרגיש של תינוקות מגיל חצי שנה ומעלה, בעל יעילות מוכחת, מאושר לשימוש ברישיון משרד הבריאות ובעל ניחוח נעים במיוחד. המוצר מגיע באריזת רול און נוחה למריחה ולנשיאה ומתאים לשימוש יום-יומי, במהלך טיול בגינה, נסיעות, פיקניקים ועוד.

סנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד