י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בניגוד לדברי בנט

המבצע הוקפא? | דיווח: אין תורים לחיסון בקופות החולים

בישיבת הממשלה טען בנט כי יש חיסונים עבור כלל האוכלוסייה ולא תיפגע הרציפות של מערך החיסונים: "יחד עם הקיים, זה מבטיח מרגע זה מלאי רציף של חיסונים במדינת ישראל". מנגד מתקבלים הדיווחים מקופות החולים על עצירת התורים לחיסונים

המבצע הוקפא? | דיווח: אין תורים לחיסון בקופות החולים
בנט בנתב"ג צילום: חיים צח, לע"מ

עם כניסתו של בנט לתפקיד החל לזרז את תושבי המדינה להתחסן, והבהיר כי תוקף החיסונים הולך לפוג, תוך שהוא מבהיר כי לא ידוע מתי יגיעו עוד, לאחמ"כ סייג את דבריו ואמר כי יהיו חיסונים לכולם, ובימים האחרונים החלו להישמע נגדו התלונות כי הוא לא מצליח להביא חיסונים לתושבי המדינה.

הבוקר (ראשון) בישיבת הממשלה טען בנט כי יש חיסונים עבור כלל האוכלוסייה ולא תיפגע הרציפות של מערך החיסונים: "יחד עם הקיים, זה מבטיח מרגע זה מלאי רציף של חיסונים במדינת ישראל". מנגד מתקבלים הדיווחים מקופות החולים, כי הם הפסיקו לנפק תורים חדשים לחיסונים.

ב'ידיעות אחרונות' צוטט בכיר בקופות החולים שאמר כי "אנחנו חד משמעית לא פותחים תורים חדשים, אם נקבל הוראה אחרת נפתח תורים, אבל כרגע אין שום כוונה או הנחיה כזו".

בתוך כך לאחר ההכרזה של בנט דווח כי בתאריך בו נקב ראש הממשלה יגיעו ארצה רק 200 אלף חיסונים. בגל"צ הוסיפו ודווחו כי פקידים ישראלים טוענים שישראל לא שילמה תוספת על ההקדמה.

עוד דווח כי בינתיים המאמצים להגדלת המשלוח באוגוסט נמשכים - בין היתר בוחנים אפשרות להקדים גם את מנות החיסון שקוריאה הדרומית צריכה ״להחזיר״ לישראל.

כאמור, בישיבת הממשלה הבוקר התייחס ראש הממשלה לסאגת החיסונים: "אנחנו פועלים מזה מספר שבועות גם בתחום החיסונים. הבוקר אני שמח לבשר שאחרי שורת שיחות עם מנכ"ל פייזר, אלברט בורלא, סגרנו אתמול בלילה עסקה להקדמת משלוח החיסונים הבא לאחד באוגוסט. יחד עם הקיים, זה מבטיח מרגע זה מלאי רציף של חיסונים במדינת ישראל".

"אני מבקש להדגיש": חידד שוב בנט: "יש חיסונים לכולם. גם מנה ראשונה יש לנו כרגע במלאי וגם מנה שנייה שתגיע, כאמור, בתחילת אוגוסט. מי שעוד לא התחסן, צעירים ומבוגרים כאחד – צאו היום להתחסן. כל אחד שמתחסן, שומר גם על עצמו, גם על סבא וסבתא, וגם מאפשר למדינת ישראל להמשיך להתנהל בשגרה ללא סגרים".

חיסון לקורונה חברת פייזר קופות חולים תור נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד