ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
קואליציה נסחטת

הוועדה נדחתה; בנט נכנע לאולטימטום של רע"מ; בליכוד תוקפים

במפלגת רע"מ עשו שרירים ואיימו על בנט בהחרמת ההצבעות ובנט נכנע והעביר סמכויות הקשורות ליישובים הבדואים ממשרד ראש הממשלה למשרד הרווחה | בליכוד מיהרו לתקוף: "כדי לשרוד כראש ממשלה עם 6 מנדטים בנט נכנע שוב לדרישת מנסור עבאס ומכר את הנגב"

הוועדה נדחתה; בנט נכנע לאולטימטום של רע"מ; בליכוד תוקפים
בנט ועבאס במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

הקואליציה החדשה ממשיכה לקרטע ונדמה שכל רגע היא נתקלת במכשול חדש. זמן קצר (ראשון) אחרי ההודעה של רע"מ שאיימה להחרים את דיוני המליאה והוועדות עד להודעה חדשה, בקואליציה ממהרים לדחות דיון מכריע ולהיכנע לדרישות המפלגה האסלאמית.

במפלגה הערבית רע"מ החברה בקואליציה דרשו להעביר את סמכויות מנהלת הבדואים ממשרד ראש הממשלה למשרד הרווחה, וכן לשנות את הסדרי חלוקת הוועדות באופן שייתן ביטוי לשותפות של רע"מ בקואליציה.

בעקבות הזעם הוחלט בקואליציה לבטל את דיון הוועדה המסדרת שהיה אמור להקים את ועדות הכנסת השונות וחלוקת חברי הוועדה ב-15 ועדות שונות.

בנוסף, שרי הממשלה אישרו בשעה האחרונה במשאל טלפוני את העברת הגופים הבאים ממשרד הכלכלה והתעשייה למשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים: האגף הבכיר לפיתוח כלכלי-חברתי בחברה הבדואית בנגב והרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב.

בלשכת ראש הממשלה נפתלי בנט הדגישו כי "מדובר במימוש ההסכמים הקואליציוניים שנחתמו טרם הקמת הממשלה".

בליכוד תוקפים את מה שהם מכנים כניעה נוספת של בנט למנסור עבאס: "כדי לשרוד כראש ממשלה עם 6 מנדטים בנט נכנע שוב לדרישת מנסור עבאס ומכר את הנגב לידיו. מעניין מה עוד הוא יסכים שיסחטו ממנו כדי שיוכל להישאר בשלטון. נפיל את ממשלת עבאס-בנט בהקדם".

נפתלי בנט מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד