י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הנהג נפצע בידו

"הכוונה שלהם הייתה לרצוח" • רכבו של הרב אליהו נרגם באבנים

בדרכו לשכונת מעלה הזיתים, אבנים הושלכו לעבר רכבו של הרב שמואל אליהו, רבה של העיר צפת ומבכירי רבני הציונות הדתית בשכונת א-טור שבירושלים - הוא לא נפצע, אך נהגו נפצע ודימם בידו; נגרם נזק קל לרכבו | הרב אמר לאחר המקרה: "למזלי, נסעתי ברכב של אבא" • צפו

"הכוונה שלהם הייתה לרצוח" • רכבו של הרב אליהו נרגם באבנים
רכבו של הרב אליהו צילום: באדיבות המצלם

מכוון? בדרך לשכונת מעלה זיתים, רכבו של הרב שמואל אליהו, רבה של העיר צפת, מבכירי רבני המגזר הדתי-לאומי, נרגם הערב (ראשון) באבנים בעת נסיעתו בשכונת א-טור בירושלים.

הרב לא נפצע, אך נהגו נפצע בידו. בנוסף, נגרם נזק קל לרכב ושמשת הרכב התנפצה. סביבתו של הרב דיווחה למשטרה על המקרה.

"נסעתי בירושלים, וזרקו עליי אבנים", סיפר הרב אליהו וסימן את הסדק בשמשה, "זה בגובה הראש שלי. אם האבן הייתה פוגעת, זה יכול להיות מאוד מסוכן. זה יכול להיות גם בסכנת חיים".

"למזלי, נסעתי ברכב של אבא, הרב אליהו זצ"ל - שמשות חזקות. אני חי וקיים ברוך ה'! הכוונה שלהם הייתה לרצוח, לא פחות מזה. זו בושה לירושלים כשרוצחים כאלה מסתובבים בה. בושה בעיר הקודש!", הוסיף.

"אנחנו מצפים ממשטרת ישראל לרדוף אותם ולשים אותם בכלא כמו רוצחים", אמר הרב אליהו והוסיף, "שמערכת המשפט תטפל בהם ולא תשחרר אותם".

"לא ייתכן שערבים ינסו להרוג אותו בתוך בירת ישראל, עיר הקודש", סיכם הרב שמואל אליהו, שכאמור, לא נפצע בתקרית.

"טרור האבנים גרם הפעם לפציעה, אבל שלא נטעה אבן מסוגלת להרוג וצריכים להתייחס לזה בהתאם", מסר יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר. "במעלה הזיתים זו אינה הפעם הראשונה שרוגמים יהודים באבנים ואסור לנו לעבור על כך בשתיקה".

"פניתי למפכ"ל המשטרה וצירפתי דו"ח אירועי טרור לטיפול המשטרה. אמשיך לעקוב אחרי האכיפה במקום ולהיאבק להגברת הביטחון האישי של המבקרים", הוסיף בן גביר.

ניסיון רצח הרב שמואל אליהו יידוי אבנים פיגוע אבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד