י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המשבר מול רע"מ

ויכוח לוהט בקואליציה; בנט מאשים את כולם

ראש הממשלה נפתלי בנט מאשים את גוש לפיד במשבר מול רע"מ בגלל הגישושים שעשו אצל אנשי הרשימה המשותפת | ברע"מ מתכנסים ומאיימים: "נבחן כיצד נצביע בהמשך"

ויכוח לוהט בקואליציה; בנט מאשים את כולם
ישיבת ממשלה צילום: מארק ישראל סלאם, לע"מ

ברע"מ משגרים היום (ראשון) איום כלפי הממשלה ואומרים כי יבחנו את הצבעותיהם בהמשך. ברע"מ זועמים על הגישושים שעשו בנט ולפיד אצל יריביהם, אנשי 'הרשימה המשותפת' במטרה לבחון אפשרות של תמיכתם בהצבעות בתמורה להטבות מצד הממשלה.

בכירי רע"מ מזכירים הערב לממשלה שבליכוד לא יהיו עריקים. "אנחנו האצבע ה-61", ויותר מכך אומרים בכירים ברע"מ לפי הדיווח של עמית סגל ב'חדשות 12': "מי שמנסה להראות לנו שהמשותפת היא אופציה, מוזמן לערוך פיילוט של שבועיים ולראות איך זה להסתדר בלעדינו".

בתוך כך, מדווח מיכאל שמש ב'כאן 11' על ויכוח לוהט בתוך הקואליציה סביב המשבר מול רע"מ. לפי הדיווח, בגוש בנט מאשימים את לפיד וליברמן ביצירת המשבר בעקבות פנייתם לרשימה המשותפת. אשם נוסף לפי בנט, הוא שר הביטחון בני גנץ שהתנגד להעברת מנהלת הבדואים ממשרד ראש הממשלה למשרד הרווחה.

מנגד, בגוש של יאיר לפיד לא מתרגשים ומאשימים את נפתלי בנט. לטענתם בנט ו'ימינה' זלזלו במשבר, מרחו את רע"מ והם שהובילו לפיצוץ במגעים.

עוד מדווח כי יו"ר רע"מ מנסור עבאס יכנס מחר (שני) את חברי מפלגתו לישיבה מכרעת שבה יודיע על כוונותיו בנוגע להצבעות. גורם בכיר ברע"מ שיגר מסר: "אם בנט לא יראה נכונות לשנות כיוון, לא תהיה קואליציה".

מפלגת רע"מ מנסור עבאס נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד