י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עין לא נותרה יבשה

צפו: המונים בהלוויית מלכי ויס ע"ה שנספתה באסון בפלורידה

עין לא נותרה יבשה במסע הלוויתה של מלכי וייס עליה השלום, היום בלייקווד. קהל רב הגיע לחלוק לה כבוד אחרון | הלוויתו של בעלה בני ויס ז"ל, תתקיים ביום שני בישראל • צפו בתיעוד 

צפו: המונים בהלוויית מלכי ויס ע"ה שנספתה באסון בפלורידה
הלווית הזוג בני ומלכי וייס ז"ל צילום: TheLakewoodScoop.com

הסוף המר: הזוג הצעיר מלכי ווייס ע"ה שנמצאו ביממה האחרונה בין ההריסות של הבניין שקרס במיאמי לפני שבועיים, הובאו למנוחת עולמים בלייקווד.

לאחר זיהוי גופתה של מלכי ווייס ע"ה, אשתו של ר' ישראל צבי יוסף (בני) וייס ז"ל, אברך מלייקווד, שחולצו מהריסות 'מגדלי צ'אמפליין' במיאמי, היא הובאה למנוחות היום בלייקווד לקול בכיים של חבריהם ואנשי הקהילה החרדית.

גופת שני הצעירים החרדים הוטסו ממיאמי ללייקווד היום (ראשון), שם נערכה הלוויה רוויית כאב ויגון. הלוויתו של בני ויס תיערך בהמשך בישראל.

בני הזוג שהו אצל אביה של מלכי, חיים רוזנברג, בליל הקריסה ב-24 ביוני, ושלושתם רח"ל נספו באסון. גופתו של בני זוהתה ביום שישי, ושל מלכי בשבת, ושל אביה חיים, ביום חמישי האחרון.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ישראל צבי ווייס, שכונה בפי חבריו "בני", בן 32 בפטירתו ואשתו מלכי, בת ה-27, שהתגוררו בלייקווד, ניו ג'רזי, טסו לסורפסייד, פלורידה, בליל קריסת מגדל צ'אמפליין ב-24 ליוני. בני הזוג היו נשואים חמש שנים ללא ילדים. הם הגיעו לבקר את אביה של מלכי, ר' חיים רוזנברג ז"ל ולשהות בשבת בדירתו החדשה. שלושתם נספו באסון. ר' בני היה יליד וינה, אוסטריה, הוא אחד משני ילדים שנולדו לדיורי וטינה ווייס. דיורי, שנפטר לפני מספר שנים, ניהל עסק משפחתי בית קפה בשם Alvorda Wiener.

ידידת המשפחה, חנה וייזר, שליחת חב"ד-ליובאוויטש בוינה, סיפרה כי בני ואחיו הבכור דני, הם "אנשים עדינים מאוד, שחיו באמת את הערכים היהודיים שלהם". שולי ברנהולץ, חבר ילדות של בני, תיאר אותו כ"אדם מגוון ורב כישרונות, עם לב ענק".

המודעה על הלוויתו של בני ויס ז"ל

אחרי שלמד בישיבת חברון בגבעת מרדכי בירושלים, שם הוא היה חבר ושותף לחדר של ברנהולץ, וייס המשיך ללימודי מדעי המחשב בקינגס קולג' בלונדון. לאחר נישואיו למלכי, עברו בני הזוג ללייקווד, שם הוא עבד בחברת השקעות ולמד בכולל מקומי. מלכי אשתו עבדה כמבקרת במשרד רואי חשבון גדול בניו ג'רזי. כעת כאמור שלושתם נהרגו באסון, והיום נערכה הלווית הזוג הצעיר בלייקווד, בתיעוד שפורסם באתר TheLakewoodScoop.com.

עבור משפחת רוזנברג זו טרגדיה על טרגדיות נוספות שחוותה בשנה האחרונה, לצד פטירתו הטראגית של האב ר' חיים ז"ל, רעייתו מרת אנה רוזנברג ע"ה, נפטרה בשנה האחרונה ממחלת הסרטן ל"ע, וכן שני הוריו נפטרו גם הם מנגיף הקורונה ל"ע.

מי שאמר לעולמו די יאמר לצרותינו די. יהי זכרם ברוך.

אסון מיאמי זוג חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד