י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אין גבול לאנטישמיות

רעול פנים העיף ילד חרדי מהקורקינט ונמלט אתו

אפילו ילדים קטנים על קורקינט אינם בטוחים מפני גל הפשע של ניו יורק, גבר רעול פנים גנב לילד חסידי בן 6 את הקורקינט שלו ונמלט איתו

רעול פנים העיף ילד חרדי מהקורקינט ונמלט אתו
אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

האנטישמיות בניו יורק נמשכת: ביום רביעי האחרון בשעה 10:00 בבוקר, ילד חרדי בן 6, נשדד על ידי רעול פנים שהעיף אותו מהקורקינט וגנב אותו. כך מסרה המשטרה. הקורקינט החשמלי היה שייך לאחי הילד, אשר הינו בעל צרכים מיוחדים, כך סיפר אביו ל'ניו יורק פוסט'.

"אין אנושיות," אמר אחד השכנים ל'פוסט', "אני לא יודע מי יעשה דבר את זה. הוא אדם חולה". הגנב ניגש אל הילד הקטן מול השדרה ה-12 ושאל: "איפה אמא ​​שלך?" ואז דחף את הילד מהכלי. עלה על הקורקינט ונסע משם. כך נמסר מהמשטרה.

הילד הקטן רץ לאחותו הגדולה שהייתה בקרבת מקום וסיפר לה את שאירע, ובהמשך חייגו ההורים למשטרה. גם הילד וגם אחותו זיהו את הגנב בסרטון ממצלמת האבטחה באזור. "בתחנת המשטרה הוא קצת פחד", אמר האב על בנו, "אבל הוא בסוף סיפר מה היה שם".

הילד, תלמיד כיתה ב' שבשבוע הבא יחגוג 7 שנים, שרוי בטראומה וחושש לצאת ללימודים מאז, הוא מבוהל מאד ואמר כי הוא לא רוצה לרכב שוב על קורקינט. הוסיף אביו.

"אנחנו עובדים על זה", אמר האב. "אנחנו הולכים לתת לו טיפול, בוודאות, אנחנו לא הולכים לתת לו להישאר מאחור". אביו של הילד אמר כי לא יגיש תלונה, אם הגנב יחזיר את הכלי.

האב ל-15 ילדים שלומד דיינות, אמר שהוא קנה את הקורקינט במחיר 500 דולר לפני שלושה שבועות עבור אחד האחים הגדולים של הילד, שהוא בעל צרכים מיוחדים ועכשיו נמצא במחנה קיץ. "כשהוא יחזור, אני צריך להביא לו אחד חדש", אמר האב.

האב אמר שאין לו מספיק כסף לקנות קורקינט אחר. "הלוואי שמישהו יוכל לעזור לי, הילד שלי צריך את זה כדי להתנייד" אמר האב שפנה לגנב בבקשה, "תחזיר אותו, ואנחנו לא נשאל שאלות, תחזיר את זה ואני לא מתכוון להגיש שום תלונה. אבל אם המשטרה תתפוס אותך, זה יהיה גרוע יותר". הזהיר.

חרדים בניו יורק רעול פנים קורקינט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד