י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ביוזמת קק"ל

ילדים מבתי ספר יהודים באוסטרליה שלחו מכתבים לילדי הדרום

במהלך מבצע שומר החומות בעזה, יזמו יהודי אוסטרליה ביוזמת קק"ל, כתיבת כרטיסי ברכה לתלמידי הדרום מאת תלמידים מבתי הספר היהודים בסידני, אוסטרליה

ילדים מבתי ספר יהודים באוסטרליה שלחו מכתבים לילדי הדרום
המכתבים שנשלחו צילום: באדיבות המצלם

מכתבים מילדי אוסטרליה הגיעו לבתי ספר אלונים בשער הנגב, מהלך שיזם השליח החינוכי של קק"ל JNF באוסטרליה, יגאל ניסל, המכתבים חולקו להם בטקס בליווי ראש המועצה של שער הנגב, אופיר ליברשטיין ונציגי קק"ל ישראל: שר-שלום ג'רבי, מנהל החטיבה לחינוך וקהילה ודובי פריצקי. כשנמסרו כרטיסי הברכה, תלמידי בית הספר לא יכלו לעצור את ההתרגשות בקבלת המכתבים המרגשים מאוסטרליה.

אחת התלמידות בשם ניר אדמתי, בת ה-11, קיבלה מכתב מילדה בשם זואי קייליש בת ה-11 מבית ספר "מוריה" בסידני, שכתבה לה "שהיא מאחלת לתושבי הדרום שהשלום יגיע בקרוב וכמו כן היא מלאת תקווה שהן ייפגשו פנים מול פנים".

מאות מכתבים נוספים חולקו לתלמידים בבית הספר המדעי תורני בשדרות על-ידי נציג קק"ל דובי פריצקי עם סגן ראש עיריית שדרות, אלדד קלימי. מנהלת בית הספר אמרה "שהם למדו דרך המכתבים על האחריות והערבות ההדדית של העם היהודי בכל העולם". בנוסף היא הביעה רצון לשמור על הקשר עם התלמידים מאוסטרליה ובקרוב ישלחו מכתבי תודה במסגרת שעורי האנגלית שלהם.

מכתבים אוסטרליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד