כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מה צריך לדעת לפני שניגשים להשתלת שיניים בירושלים?

השאלות החשובות בהשתלת שיניים הן, מה אנחנו יכולים לעשות כדי שההשתלה תצליח? האם ההשתלה תשמר לאורך זמן? • להלן התשובות

מה צריך לדעת לפני שניגשים להשתלת שיניים בירושלים?
השתלת שיניים צילום: PEXELS

קבעתם תור להשתלת שיניים בירושלים, כדאי לדעת מה צריך לעשות, איך לפעול, לפני שניגשים להשתלה, ההשתלה אומנם מבוצעת בירושלים על ידי משתיל מומחה, והוא כנראה את התפקיד שלו יעשה ויצליח...

אבל כעת השאלות שמעניינות אותנו יותר, מה אנחנו יכולים לעשות כדי שההשתלה תצליח? האם ההשתלה תשמר לאורך זמן? אתם צריכים לדעת שלא הכל תלוי רק במשתיל, ההשתלה היא לא טכנית גרידא, אלה מעורבת עם תהליכים ביולוגיים שמתקיימים אצלנו בגוף, לעיתים השתלה נדחית באופן טבעי אבל לא מעט פעמים תוכלו להכין את עצמכם להשתלה ולהימנע ממה שעלול לסכן את הצלחתה.

מה יקרה כשנגש להשתלת שיניים בירושלים?

ככל הניראה נצטרך התקן שמשמש כנקודת עיגון בלסת במקום בו נעשית השתלת השיניים, כך ניתן להשלים שיניים חסרות או להחליף שיניים פגועות וחולות.

השתל בעל הברגה כפולה, החיצונית משמשת לעיגון השתל לעצם הלסת והפנימית לעיגון חלקי השיקום, השתל עשוי לרוב מטיטניום או מזירקוניום דו-חמצני, זוהי מתכת אצילה שאיננה יוצרת תגובה כימית במגע עם הגוף, כלומר במקום בוא השן חסרה או חולה, יוברג שתל דנטלי וככזה יש צורך לדעת איך ניגשים להשתלה, על מה להקפיד שנגשים להשתלת שיניים, וממה להימנע כשניגשים להשתלת שיניים

ניגשים להשתלה בירושלים

יתרון כמו תדירות עצומה של השתלות מעידות על ניסיון עשיר במרפאות השיניים המתמחות בהשתלות שיניים, מעט פגיעות באיברים סמוכים למיקום ביצוע ההשתלה כמו בלסת העליונה או העצב התחושה בשפה הקדמית בלסת התחתונה.

השתלת שיניים חייבת להסתמך על צילומי CT המדגימים את כמות העצם, רוחבה, גובהה בתלת ממד וכמובן מיקום המבנים, כך יחדיר המשתיל את השתל בגודל הנכון, תוך הימנעות מפגיעות מיותרות, בידיים מיומנות הפרוצדורה תהיה קלה להפליא.

לא ניגשים להשתלה בלי לדעת

בכל פרוצדורה רפואית ישנם סיכונים בם בהשתלות שיניים בירושלים, נתקלים לעיתים בחוסר קליטת השתל בעצם או שבר במרוץ השנים.

אז כפי שציינו כשאתם ניגשים להשתלת שיניים קיימת מעורבות ביולוגית ולא מכנית בלבד ועל רקמות הפה לתמוך בקליטת השתל הדנטלי ואתם צריכים לדעת מה מותר ומה אסור שניגשים להשתלת שיניים.

צריך לדעת שלפני שנגשים להשתלות שיניים יש לוודא שהסוכרת מאוזנת, תדעו שלפני שנגשים להשתלת שיניים רצוי להפחית עישון כבד, דעו לפני שאתם נגשים שצריכת אלכוהול עלולה לפגוע בהצלחת ההשתלה מכיוון שאלו מורידים את הסיכויים לקליטת השתל.

לפני שנגשים להשתלת שינויים תנסו לדעת האם אתם בעלי נפח עצם מספק להשתלה.

סיכום רגע לפני שניגשים להשתלת שיניים בירושלים

עכשיו אתם יודעים כיצד לגשת להשתלה שלא תפגע בשניים בריאות, שתשמור על צורת הפנים והלסת, אתם תמנעו כאבים עתידיים, תראו טבעי ותרגישו יציבות באכילה.

עכשיו אתם יודעים מה שצריך לדעת לפני שניגשים להשתלת שיניים בירושלים!

השתלת שיניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד