י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תלויים בתומכי טרור

רע"מ החרדים של הממשלה? סמוטריץ': "השוואה נואלת"

לאחר שהממשלה נכנעה לכמה דרישות של רע"מ - יו"ר 'הציונות הדתית' התייחס לאמירה של בכיר בקואליציה על כך שהמפלגה האסלאמית הם החרדים בממשלה הזו ותקף את ההשוואה | בנוסף נתן דוגמאות ל"שחקנים שימשיכו לקעקע את האופי היהודי"

רע"מ החרדים של הממשלה? סמוטריץ': "השוואה נואלת"
בצלאל סמוטריץ' צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בתוך העימותים בין הקואליציה לאופוזיציה, היום (שני) יו"ר 'הציונות הדתית חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' תקף את השוואתה של מפגת רע"מ שכעת בקולאיציה למפלגות החרדיות תוך רמז לסחטנות פוליטית.

"גורם בכיר בקואליציה מסביר שרע"מ היא החרדים של הממשלה הזו", אמר סמוטריץ' וטען: "עזבו את ההשוואה הנואלת, זה בדיוק ההבדל בין ממשלה שתלויה במי שחותרים לקידומה של ישראל כמדינה יהודית לממשלה שתלויה שמי ששאיפתם הפוכה לחלוטין".

סמוטריץ' התייחס לכניעה של הממשלה לדרישות של המפלגה האסלאמית: "הזהרנו שאסור להפוך את המדינה לתלויה בתומכי טרור. תראו כמה מהר מוכח שזה נכון".

"עם ישראל כולו נוכח ביממה האחרונה ביכולת הסחיטה של תומכי הטרור ברע"מ ובכניעה המידית של הממשלה שתלויה בהם לכל הצבעה", הוסיף.

יו"ר 'הציונות הדתית' אמר: "אמרנו שאי אפשר באמת לשים הכל בצד ולהקים ממשלה שקופה ערכית שתקפיא מצב, בגלל אין ספור שחקנים שימשיכו לחתור לקעקע את האופי היהודי והדמוקרטי של המדינה".

"הנה השלל רק של שבוע אחד", הוא החל להדגים, "בג"ץ נוטל לעצמו סמכות לדון בחוקי יסוד ומקעקע את חוק יסוד הלאום, בג"ץ פוסל את התיקון לחוק הביטוח הלאומי ששולל קצבאות ממחבלים שיושבים בכלא הישראלי".

"הפרקליטות שוב מתנהלת כגילדה סגורה ששומרת על מינויים לא שוויוניים בשיטת חבר מביא חבר ומכניעה את הממשלה באמצעות שביתה פראית", ציין סמוטריץ'.

הוא המשיך ונתן דוגמאות: "שר האוצר מחליט, כביכול בתחום סמכות משרדו, לפגוע בלומדי תורה ובילדיהם בהחלטה ערכית פסולה ומעוותת והפרוטקשיין והאלימות בצפון נמשכים ומטילים חיתתם על תושבי האזור".

"גם בתחום המאבק בקורונה הממשלה נכשלת ומאפשרת את המשך ההפקרות בנתב"ג שמביאה אותנו להתפרצות של התחלואה בצעדי ענק", סיכם.

בצלאל סמוטריץ' מפלגת רע"מ חרדים תנועת ש"ס סחטנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד